تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۶۵۴۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فعالیت 34مرکزمشاوره شغلی‌وکاریابی در استان
معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: ایجاد اشتغال، امنیت و توسعه پایدار در کشور و رفاه خانواده ها را فراهم و مشکل ازدواج و مسکن نسل جوان را رفع می کند.

اقبال محمدیان روز چهارشنبه در همایش کاریابی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان افزود: این امر بدون همکاری و همت و بازوی توانمند موسسات کاریابی محقق نمی شود.

وی اظهار کرد: این موسسه ها خط نخست مبارزه با بیکاری بوده و انتظار می رود نه در حرف و شعار که در عمل وارد کار شوند.

محمدیان با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کمیته امداد امام خمینی(ره) به منظور اشتغال مددجویان زیر پوشش این نهاد گفت: انتظار می رود موسسه های کاریابی در این زمینه نهایت تلاش را داشته باشند.

رییس انجمن کاریابی های غیر دولتی خوزستان هم اظهار کرد: هم اینک 34 مرکز مشاوره شغلی و کاریابی در این استان فعالیت دارند.

حسن جابری افزود: هشت سال است که این مراکز به صورت جدی کار خود را شروع کرده اند و سال گذشته پنج هزار مورد به کارگماری افراد جویای کار در خوزستان توسط مراکز مزبور صورت گرفت.

وی با اشاره به مشکل بیمه افراد در اشتغال آنان افزود: کارفرما به دنبال رفع این مشکل بوده اما به دلیل چالش های موجود انتظار می رود در کمیته امداد شرایطی فراهم شود تا مددجوی کارآمد برای اشتغال به موسسه های کاریابی معرفی شود.

جابری گفت: مددجویی که تمایلی برای اشتغال نداشته باشد یک فرصت شغلی را از بین می برد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
0
0
مراكز مشاور شغلي كار توليد نمي كنند بأيد شغل إيجاد شود امارپنج هزار مورد أكر درست بأشد يعني بطور متوسط هر كاريابي در ماه ١٢ نفر را شاغل نمودهاند هر دو و نيم روز يك نفر
:
:
:
آخرین اخبار