تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۶۵۴۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ؛
کلنگ‌زنی ساخت کتابخانه عمومی در حمیدیه
کلنگ ساخت کتابخانه عمومی شهدای دهکده حمیدیه، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان به زمین شده شد.

ظهر امروز همزمان با یادواره سرلشگر شهید علی هاشمی و شهدای گردان امام علی(ع) و شهدای تیپ 85 موسی بن جعفر(ع) حمیدیه؛ با حضور مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، فرماندار حمیدیه، مسئولان شهرستان حمیدیه، اصحاب رسانه و عموم مردم کلنگ ساخت کتابخانه عمومی شهدای دهکده به زمین زده شد.

در این مراسم مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان اظهار کرد: در دنیای امروز کتابخانه عمومی به منزله یک مرکز ارتباطی بسیار قوی برای اقشار مختلف جامعه از جمله کودکان، جوانان، نوجوانان، میانسالان و بزرگسالان است، مکانی که در آن به روش‌های مختلف می‌توانند نیازهای اطلاعاتی خود را برطرف کنند و به منابع مختلف علمی به راحتی دسترسی یابند.

لفته منصوری گفت: در حال حاضر وجود کتابخانه در هر منطقه از استان وجهه خاص فرهنگی به آن منطقه خواهد داد و مکان و مأمن بسیار خوبی برای اجتماعات علمی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در هر منطقه خواهد بود و یکی از بهترین و مهمترین وظایف کتابخانه‌های عمومی در هر منطقه نخبه‌پروری و کشف استعدادهای آن منطقه و پرورش این استعدادها برای آینده شهرستان است.

وی گفت: زمین و محل ساخت کتابخانه روستایی با مساحت 700 مترمربع توسط بنیاد مسکن به نهاد کتابخانه‌های عمومی به منظور ساخت کتابخانه عمومی اهدا شده است.
:
:
:
آخرین اخبار