تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۶۵۴۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان آبادان خبر داد ؛
آمادگی دستگاه قضایی آبادان برای حمایت از مجموعه نفت
دادستان آبادان گفت: با تکیه بر ظرفیت‌های قانونی ایجاد شده، بیشتر به مجموعه نفت کمک خواهیم کرد.

احمد شیرعلیزاده صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور معاون وزیر نفت در امور پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی، جمعی از مسئولان منطقه آزاد اروند و اصحاب رسانه که در محل باشگاه گلستان برگزار شد با گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: از هیئت مدیره جدید پالایشگاه آبادان مشخص بوده که با انرژی و توان مثبت آغاز به کار کرده‌اند و این نویدبخش پایان مشکلات است.

وی بیان کرد: امیدواریم پالایشگاه جدید هر چه زودتر راه اندازی شود تا برای امر اشتغال و اقتصادی مردم منطقه گام مثبتی را رقم بزند.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب آبادان تصریح کرد: دستگاه قضایی قطعا از هر تشکیلات و مجموعه‌ای که دست اندرکار ایجاد اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی باشد حمایت خواهد کرد که از جمله آن پالایشگاه آبادان است.

وی ادامه داد: در این زمینه با تکیه بر ظرفیت‌های قانونی ایجاد شده، بیشتر به مجموعه نفت کمک خواهیم کرد به عنوان مثال تا پیش از این اگر مشکلات حادثه کار ایجاد می‌شد شخص مدیرعامل تعقیب می‌شد و این امر مشکلاتی را برای مجموعه مدیریت پالایشگاه ایجاد می‌کرد و امروز خود شخص حقوقی مورد پیگرد قرار می‌گیرد.

شیرعلیزاده در پایان افزود: سعی ما بر این است که حتی‌الامکان مواردی که برای دستگاه‌های مختلف اجرایی ایجاد مشکل می‌کند را هموار سازیم تا مسئولان بتوانند به نحوی بهتر به رفع مشکلات مردم بپردازند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار