تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۶۵۵۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه شوش:
رمضان فرصتی برای تزکیه نفس از گناهان است
امام جمعه شوش از ماه مبارک رمضان به عنوان فرصتی مناسب برای تزکیه نفس از گناهان نام برد و گفت:مهمترین سرمایه برای این عمل ، سخاوتمندی به همراه تقوای الهی است.

حجت الاسلام سید محمد امام در خطبه های نماز جمعه شهرستان شوش در جمع نمازگزاران از رمضان به عنوان ماه رزق و روزی نام برد و افزود:در این ماه مبارک سرنوشت یکسال انسان رقم می خورد.

وی در ادامه با تشریح اوضاع سیاسی منطقه گفت:استکبار به سرکردگی آمریکا و اسراییل غاصب با حمایت مالی از گروهک تروریستی داعش با رعب و وحشت و کشتار مسلمانان در صدد ساقط کردن دولت نوری مالکی و تجزیه کشور عراق است.

خطیب جمعه شوش تاکید کرد: ملت عراق با هوشیاری و وحدت و با حمایت از دولت مرکزی باید توطئه آمریکا را خنثی کند.

وی با تبریک هفته قوه قضاییه گفت:دشمنان اسلام در دهه 60 با دسیسه و نیرنگ دست خود را به خون شخصیت های بزرگ نظام جمهوری اسلامی آلوده کردند اما این اقدامات آنها ملت ایران را بیدارتر کرد.

امام جمعه شوش همچنین به سالروز شهادت آیت الله صدوقی چهارمین شهید محراب توسط منافقین در یازدهم تیرماه سال 60 اشاره کرد و وی را عالمی بزرگ و وارسته و با تدبیر معرفی کرد.

وی با اشاره به دوازدهم تیر سالروز حمله تروریستی آمریکا به هواپیمای مسافری ایران با 298 مسافر گفت:در منطق آمریکایی کشتار مردم بیگناه آنهم در هواپیمای مسافری یک افتخار بوده و برای عامل این جنایت مدال به دنبال دارد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
0
0
همه روزهای خدا باید برای تزکیه نفس از گناهان باشد
:
:
:
آخرین اخبار