تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۶۵۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
كشف 470 ليتر مشروبات الكلي دست‌ساز در بهبهان
دادستان عمومي و انقلاب بهبهان از كشف و ضبط 470 ليتر مشروبات الكلي دست‌ساز به‌همراه يك دستگاه ساخت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز به نقل از فارس ،احمد علي خزايي امروز اظهار داشت: با وصول گزارش پليس امنيت اخلاقي بهبهان مبني بر نگهداري، خريد و فروش و تهيه مشروبات الكلي توسط يكي از شهروندان، پيگيري‌هاي قضايي در اين راستا صورت گرفت.
وي افزود: در اين راستا مأموران نيروي انتظامي با ورود به منزل اين شخص مقدار 470 ليتر مشروبات الكلي كشف كردند.
دادستان عمومي و انقلاب بهبهان ادامه داد: اين مشروبات دست‌ساز بوده و ميزان كشف شده ‌همراه يك دستگاه ساخت مشروبات الكلي ضبط و موضوع به‌منظور پيگيري‌هاي قضايي به دادسرا ارجاع شد.
وي با اشاره به اينكه نيروي انظامي در اين منطقه با شدت با متخلفان برخورد كرده و در اين راستا هيچگونه انعطافي ندارد، بيان كرد: اين موضوع پس از گزارش به دادسرا رسيدگي شده و متهم با صدور قرار تأمين كيفري روانه زندان شد.
خزايي تصريح كرد: براي برقراري نظم و امنيت در اين شهرستان و در راستاي پيشگيري از وقوع جرم، با اين گونه مجرمان برخورد قاطع دارد.
وي افزود: البته ايجاد و برقراري نظم و امنيت عمومي نيازمند تعامل و همكاري هر چه بيشتر شهروندان با نيروهاي امنيتي و انتظامي شهر است كه خوشبختانه مردم اين منطقه تاكنون در اين راستا عملكرد خوبي داشته‌اند.
دادستان عمومي و انقلاب بهبهان در پايان خاطرنشان كرد: برخورد قاطع با متخلفان به‌مراتب ايجاد امنيت بيشتر را در منطقه رقم زده و متخلفان بايد بدانند كه قانون همچون سايه همواره به دنبال آنهاست.
:
:
:
آخرین اخبار