تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۶۵۵۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با نمایشگاه قرآن و عترت ؛
برگزاری‌یادواره شهدای‌قرآنی‌خوزستان در اهواز
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، از برگزاری چهارمین یادواره شهدای قرآنی این استان خبرداد و گفت: این برنامه همزمان با برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در کلانشهر اهواز انجام می‌شود.

جاسم صفات با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: یادواره شهدای قرآنی استان خوزستان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال چهارمین یادواره شهدای قرآنی خوزستان برگزار می‌شود تصریح کرد: این برنامه همزمان با نمایشگاه قرآن و عترت در کلانشهر اهواز انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان خاطرنشان کرد: هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان در محل موزه هنرهای معاصر اهواز در بلوار ساحلی شهید فهمیده کار خود را آغاز می‌کند که در یکی از روزهای برپایی این نمایشگاه چهارمین یادواره شهدای قرآنی خوزستان برگزار می‌شود.

به گفته وی، چهارمین یادواره شهدای قرآنی خوزستان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و شورای فرهنگ عمومی خوزستان برگزار می‌شود.

صفات یادآور شد: در چهارمین یادواره شهدای قرآنی استان خوزستان از شهدای حافظ، قاری و مأنوس با قرآن کریم با حضور خانواده های معزز و مکرم این شهدای والامقام و اقشار گوناگون مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تجلیل می‌شود.

وی در ادامه به پیشینه برگزاری یادواره شهدای قرآنی خوزستان اشاره کرد و افزود: نخستین یادواره در ماه مبارک رمضان سال 1390 با محوریت تجلیل از شهید علی گازرپور انجام شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان اضافه کرد: در دومین یادواره شهدای قرآنی نیز که در ماه مبارک رمضان سال 1391 انجام شد که با محوریت گرامی داشت یاد و خاطره طلبه شهید سید مرتضی شفیعی برگزار شد.

وی از برگزاری سومین یادواره شهدای قرآنی خوزستان در سوم مردادماه 1392 خبر داد و عنوان کرد: این یادواره در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز با محوریت شهید محمدعلی دغاغله انجام شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار