تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۶۵۵۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان در رمضان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، از اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان خبر داد.

دکتر علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، از اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این طرح، بسته های غذایی اهدایی خیران و نیکوکاران، میان زنان ایتام، روزه داران نیازمند و اقشار کم درآمد که تحت پوشش هیچ یک از نهادهای حمایتی نیستند، توزیع می شود.

وی با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی در بیش از 150خانه داوطلب اجرایی شده است، اضافه کرد: خیران و نیکوکارانی که قصد شرکت در این طرح دارند می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به خانه های داوطلب تحویل دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، برنج، روغن، قند و شکر، خرما و... را از محتویات اصلی سبدهای غذایی دانست و ابراز امیدواری کرد: مردم با مشارکت در این طرح به کمک نیازمندان بیایند.

وی با اعلام اینکه جمعیت هلال احمر با تأسی از سیره نبوی و سنت حسنه مولی الموحدین همه ساله نسبت به اجرای طرح همای رحمت به منظور کمک به ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان اقدام می‌کند، افزود: گسترده شدن سفره های مهربانی با عنوان «سی شب، سی سفره» برای افطاری روزه داران نیازمند از دیگر برنامه هایی است که در قالب طرح همای رحمت در استان خوزستان اجرا می شود.

دکتر خدادادی، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، ترویج ارزش ‌های انسان ‌دوستانه، کمک به همنوعان و نیازمندان، همدلی و همدردی با خانواده ‌های نیازمند و ایجاد زمینه مشارکت خیرین در اجرای برنامه‌ های عام المنفعه است.
:
:
:
آخرین اخبار