تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۶۵۵۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پس از 5 سال وقفه صورت گرفت ؛
آغازمجددعملیات‌مجتمع‌خدماتی‌رفاهی‌اندیمشک
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اندیمشک از آغاز مجدد عملیات اجرایی احداث مجتمع خدماتی رفاهی این شهرستان بعد از 5 سال وقفه خبر داد.

کورش ایزدمهر امروز گفت: این مجتمع خدماتی رفاهی واقع در کیلومتر 15 محور اندیمشک ـ اهواز و در ورودی جنوبی این شهرستان قرار دارد که در سال 1386 کلنگ‌زنی شده اما به علت وجود برخی مسائل تکمیل و بهره‌برداری از آن تاکنون به طول انجامیده است.

وی افزود: این طرح یکی از 14 مجموعه خدماتی بین‌راهی در استان خوزستان است که به مساحت کلی 100 هزار مترمربع و زیربنای 5 هزار و 360 مترمربع توسط شرکت توسعه گردشگری آسایش راه گستران (ارگ) به ‌عنوان کارفرما و شرکت پونل به‌ عنوان پیمانکار در حال ساخت بوده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اندیمشک اضافه کرد: امور ساخت و بهره‌برداری از این مجتمع بعد از پنج سال وقفه با پیگیری‌های فراوان و بعد از احصای سرمایه‌گذاری انجام شده از ماه جاری و با مدیریت جدید آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این مجتمع خدماتی رفاهی پس از بهره‌برداری نقش بسیار موثری در توسعه مجتمع‌های گردشگری و خدماتی شهرستان اندیمشک خواهد داشت.

ایزدمهر خاطرنشان کرد: این مجتمع خدماتی رفاهی با 45 درصد پیشرفت فیزیکی علاوه بر تاسیسات جانبی مانند پمپ بنزین و CNG، تعمیرگاه مکانیکی، عابر بانک و امکانات رفاهی و تفریحی دیگر دارای یک هتل با 18 سوئیت اقامتی نیز است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار