تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۶۵۵۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسعه شبکه برق روستایی و شهری در رامشیر
سرپرست فرمانداری رامشیر گفت: با شروع فصل گرما و در راستای رفع نوسانات برق، طرح توسعه شبکه و تأمین برق شهری و روستایی در برخی از مناطق رامشیر و شش روستا به پایان رسید.

عبدالرضا نوری در جریان دیدار روز شنبه از طرح توسعه شبکه برق شهری و روستایی این شهرستان افزود: این طرح که از نیمه دوم اسفند ماه سال 1392 با اعتباری افزون برپنج هزار و 100 میلیون ریال در منطقه مسکن مهر خود مالک رامشیر آغاز شده بود در پایان خرداد ماه سال جاری به بهره برداری رسید.

وی گفت: در این طرح با تامین چهار ترانسفورماتور بیش از سه هزار و 538 متر شبکه برق فشار ضعیف و 200 متر شبکه برق فشار متوسط احداث شد تا شهروندان رامشیر تابستان امسال را راحت تر از سالهای گذشته پشت سر بگذارند.

نوری با اشاره به اینکه هم اکنون هیچ روستای بدون برق در شهرستان رامشیر وجود ندارد تصریح کرد: توسعه شبکه برق روستایی در شش روستای بخش مرکزی و مشراگه با اعتباری افزون بر پنج هزار و 400 میلیون ریال انجام شد.

سرپرست فرمانداری رامشیر گفت: با اجرای طرح توسعه شبکه برق روستایی از این پس شش روستای چارات، مثینیه، مرزه، ام الحیل، سن و حسینه خضیر نسبت به سالهای گذشته از پایداری بیشتر برق برخوردار خواهد شد.

وی گفت: در این طرح علاوه بر تأمین شش ترانسفورماتور 957 متر شبکه برق فشار متوسط، 703 متر شبکه برق فشار ضعیف احداث شده است.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: رامشیر
:
:
:
آخرین اخبار