تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۶۵۵۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار آبادان:
سهمیه آب آبادان از طرح غدیر افزایش یافت
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: سهمیه آب آبادان از طرح غدیر از 45 تا 50 هزار متر مکعب به 70 تا 75 هزار متر مکعب افزایش یافت.

عزیزا.. شهبازی روز شنبه در بازدید از تلمبه خانه آب ابوشانگ اروندکنار و جمشید آباد آبادان گفت: سهمیه آب آبادان از طرح آبرسانی غدیر با توجه به افزایش EC آب (میزان شوری آب) شهرستان آبادان با همکاری استانداری و آبفا خوزستان افزایش یافت.

وی اظهار کرد: آب دریافتی از طرح آبرسانی غدیر با آب تولیدی در سطح شهرستان آبادان ادغام و در شبکه آبرسانی تزریق می شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با اشاره به تکمیل نشدن طرح آبرسانی غدیر افزود: تاکنون فقط گام نخست این طرح به اتمام رسیده است.

وی خواستار تسریع در تکمیل طرح آبرسانی غدیر شد و گفت: مشکل آب آشامیدنی مردم شهرستان آبادان در صورت اجرای کامل این طرح برطرف می شود.

شهبازی با اشاره به رفع مشکل آب آشامیدنی بخش اروندکنار افزود: خوشبختانه هیچ مشکلی برای تامین آب آشامیدنی و بهداشتی اروندکنار وجود ندارد.

وی فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آغاز فصل تابستان را یادآور شد و اظهار کرد: مردم برای پایداری شبکه آب باید در مصرف آب آشامیدنی و بهداشتی صرفه جویی و در این راستا با مسوولان همکاری کنند.

فرماندار ویژه آبادان به افزایش شوری آب رودخانه های کارون و اروند اشاره کرد و افزود: میزان دبی آب رودخانه کارون برای حفظ کشاورزی و باغداری در شبه جزیره آبادان و کاهش میزان شوری آب افزایش یافت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار