تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۶۵۵۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فراخوان پذيرش واحدهاي فناور و هسته‌هاي تحقيقاتي در مركز رشد دانشگاه آزاد دزفول
مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامي دزفول طي انتشار يك فراخوان از كليه مخترعان، مبتكران و فارغ‌التحصيلان دانشگاهي و صاحبان ايده براي ايجاد واحدهاي فناور و هسته‌هاي تحقيقاتي در اين مركز دعوت كرد.

مركز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامي دزفول وابسته به پارک علم‌وفناوری خوزستان با هدف جذب ایده‌های نو در منطقه شمال خوزستان و ارائه خدمات حمایتی در جهت تجاری‌سازی محصولات آنان از ايده‌هاي كارآفريني و خلاقانه در زمينه‌هاي فني‌مهندسي با تأكيد بر كشاورزي، بيوتكنولوژي، شيلات و ...، آب و انرژي، سد و نيروگاه و فناوري اطلاعات و ارتباطات(ICT) حمايت مي‌كند.

اعطای وام با بازپرداخت طولانی، در اختیار قرار دادن فضای دفتری مجهز، برگزاری کارگاه­ها و دوره­های آموزشی بازاریابی، حقوقی، تجاری سازی و تخصصی مناسب، همکاری جهت ایجاد شرایط بازاریایی و تجاری سازی و بهره­مندی از معافیت مالیاتی پنج ساله از خدمات ارائه شده توسط این مرکز براي خلق موقعيت‌هاي شغلي، كارآفريني و خلق و ظهور و رشد خلاقيت‌ها عنوان شده‌است.

برقراری صنایع قدرتمند و ماندگار در منطقه، کاهش وابستگی به واردات، بهبود سطح معیشت و زندگی مردم در منطقه شمال خوزستان و همچنین کمک به ایجاد کارآفرینی در این منطقه از اهداف بلند مدت این مرکز است.

در اين فراخوان از ايده‌پردازان در شهرستان‌هاي دزفول، شوش، شوشتر، انديمشك، صفي‌آباد، گتوند و توابع آن‌ها براي حمايت از تجاري‌سازي ايده آن‌ها دعوت شده‌است.

همچنين این مرکز آمادگی پذیرش واحدهای فناور و افراد حقیقی و حقوقی را در سال 93 دارد و در همین راستا از کلیه افراد حقیقی و حقوقی، شرکت‌های نوپا، دانشجویان و پژوهشگران جوان در همه زمینه‌های علمی و تحقیقاتی دعوت كرده‌است.

علاقمندان مي‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مرکز به نشاني www.dezful.khstp.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 6270014-0641 تماس بگيرند.
:
:
:
آخرین اخبار