تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹
کد خبر: ۶۵۶۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قهرماني مسجدسلیمان در مسابقات چندجانبه وزنه‌برداری خوزستان
عنوان قهرمانی رقابت‌های چندجانبه وزنه‌برداری خوزستان به اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان رسید.

سیدعلیرضا قریشی، ريیس هیات وزنه‌برداری استان اظهارکرد: این مسابقات ششم تیرماه با حضور پنج تیم به میزبانی نفت‌مسجدسلیمان برگزار شد.

وی با بیان این‌که این مسابقات به دستور استاندار و با همکاری آقای گروهی، فرماندار مسجدسلیمان برگزار شد، گفت: در اين پيكارها تیم‌‌های اداره ورزش و جوانان دزفول، مسجدسلیمان، شوشتر، ایذه و نفت‌مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر رفتند.

ريیس هیات وزنه‌برداری خوزستان به تیم‌های اول تا سوم اين مسابقات اشاره و عنوان‌کرد: اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان قهرمان شد، نفت‌مسجدسلیمان در جایگاه دوم قرار گرفت و اداره ورزش و جوانان دزفول عنوان سوم را به دست آورد.

وی بیان‌کرد: در پایان این پیکارها، بهرنگ شیخی و سجاد محمودی هر دو از اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان به ترتیب در وزن‌های 56- و 62- کیلوگرم، رامتین صالحی از اداره ورزش و جوانان ایذه در وزن 69- کیلوگرم، حسین اسدی و مهرداد ورناصری هر دو از نفت مسجدسلیمان به ترتیب در وزن‌های 77- و 85- کیلوگرم، حسین بلدی از اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان در وزن 94- کیلوگرم، حامد موسایی از اداره ورزش و جوانان دزفول در وزن 105- کیلوگرم و محمد کرم‌زاده از اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان در وزن 105+ کیلوگرم قهرمان شدند.

قریشی در پایان خاطرنشان‌کرد: سطح مسابقات خوب بود و به تیم‌های اول تا سوم از سوي هیات وزنه‌برداری استان جام قهرمانی اهدا شد. همچنین به نفرات اول تا سوم هر وزن از سوی امور ورزش و جوانان نفت‌مسجدسلیمان هدایایی اهدا شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار