تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۶۵۶۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاظمی:
تیم فوتبال نفت آبادان را تمام قد حمایت می کنیم
معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از حمایت همه جانبه واحد متبوع خود از تیم فوتبال صنعت نفت خبر داد.

عباس کاظمی با اشاره به نقش تاثیرگذار بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان در فوتبال کشور از دیرباز گفت: امروز دغدغه مردم آبادان رفع مشکلات این تیم و حضور آن در لیگ برتر است، ما این دغدغه را درک می کنیم و به طور قطع در جهت رفع مشکلات این تیم تلاشهای خود را به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: ظرف 10 روز آینده هیئت مدیره جدید تیم صنعت نفت آبادان معرفی می شوند. سعی داریم تا در ترکیب هیئت مدیره جدید از پیشکسوتان و ورزشکاران نامی و بومی منطقه بهره بیشتری ببریم.

کاظمی با بیان اینکه پیروزی هر تیم نفتی در میادین مختلف ورزشی سبب خوشحالی ما می شود، تصریح کرد: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای ما بسیار مهم است از این رو با همراهی و همدلی با مسئولان منطقه سعی داریم تا علاوه بر نگه داشتن تیم آن را برای حضور در لیگ برتر و حتی مسابقات باشگاه های آسیایی آماده سازیم.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران یادآور شد: ما عشق و علاقه مردم آبادان به تیم فوتبال صنعت نفت را به خوبی درک می کنیم و به پاس قدردانی از مقاومتها و جانفشانی های مردمی که سرافرازی و عزت را به میهمن اسلامیمان هدیه کردند به طور تمام قد از این تیم حمایت می کنیم.

کاظمی با بیان اینکه تعامل خوبی را با نمایندگان مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولان محلی  داشته ایم، گفت: پس از معرفی هیئت مدیره جدید تلاشهای برنامه ریزی شده ای را در جهت راهی کردن تیم در مسابقات لیگ دسته یک و سپس صعود آن به لیگ برتر به عنوان هدف نهایی به انجام می رسانیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار