تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۶۵۶۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی باغملک خبر داد ؛
برگزاری ایستگاه قرآن در کتابخانه‌ باغملک
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی باغملک از برگزاری ایستگاه قرآن تحت عنوان «قرآن بخوانید جایزه بگیرید» در همه کتابخانه‌های عمومی شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

عبدالرحمان مرادی‌نیا امروز اظهار کرد: در سالی که با نام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است کتابخانه‌ها به عنوان نهادی تخصصی در این زمینه عمل خواهند کرد و هدف اصلی کتابخانه‌های عمومی جذب حداکثری عضو و ترویج فرهنگ مطالعه مفید است که سعی می‌کند با برگزاری نمایشگاه و مسابقات فرهنگی و کتابخوانی و سایر برنامه‌ها به این هدف نائل آید.

وی افزود: امیدواریم امسال در سال اقتصاد و فرهنگ بتوانیم گامی موثر در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و اعتلای آن که از یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، برداریم.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی باغملک در ادامه به ارائه گزارش عملکرد اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پرداخت و گفت:  از جمله فعالیت‌های انجام شده در سه ماهه اول سال جاری برگزاری 12 مسابقه اینترنتی و مکتوب، افزایش اعضا به 6 هزار و 500 نفر، افزایش کتاب از 60 هزار به 66 هزار جلد، طرح عضویت رایگان در تمام اعیاد در کتابخانه‌های عمومی شهرستان، برگزاری مسابقه پیامکی به سبک روح‌الله و فعال شدن شیفت شب کتابخانه ارمغان تا ساعت 22 شب را داشته‌ایم.

وی به برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی باغملک در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری مسابقات مقاله نویسی با محوریت ماه مبارک رمضان (جوایز توسط شهرداری صیدون)، برگزاری مسابقات کتابخوانی آنلاین و مکتوب با محوریت ماه مبارک رمضان و مناسبت‌های این ماه عزیز، برگزاری مراسمات ویژه ماه مبارک رمضان، ختم قرآن، سخنرانی علما و روحانیت معزز برای اعضای کتابخانه‌های عمومی در محل کتابخانه، برگزاری نماز جماعت در محل کتابخانه و برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت از مهمترین برنامه‌های این شهرستان است.

مرادی‌نیا به برگزاری ایستگاه قرآن در همه کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و گفت: برگزاری ایستگاه قرآن تحت عنوان «قرآن بخوانید جایزه بگیرید» نیز در همه کتابخانه‌های عمومی شهرستان  به منظور شناسایی حافظین قرآن کریم و تشویق کودکان و نوجوانان به انس با قرآن کریم برگزاری خواهد شد و جوایز آن توسط شورای شهر باغملک تامین گردد.

وی در ادامه افزود: در ماه مبارک رمضان مسابقه‌ای تحت عنوان تفسیر سوره یاسین و مسابقه کتابخوانی (کتاب مسئله حجاب از آیت الله مطهری) توسط اداره کتابخانه های شهرستان برگزار در سطح شهرستان و در همه کتابخانه‌های عمومی برگزار خواهد شد و جوایز آن توسط توسط مدیریت بهداشت و درمان شهرستان تامین گردد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: باغملک
:
:
:
آخرین اخبار