تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۶۵۶۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای طرح پایش ماه مبارک رمضان در خوزستان
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: طرح پایش تامین و توزیع سهمیه های خاص و کالاهای پرمصرف ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در استان آغاز و تا پایان این ماه ادامه می یابد.

علی محمد رحمانی زاده در این باره اظهار داشت: این طرح با هدف نظارت ویژه بر تامین و توزیع بموقع کالاهای مورد نیاز اعم از سهمیه های خاص این ایام (شکر، روغن، برنج، شیر، گوشت مرغ، گوشت قرمز، خرما) زولبیا و بامیه و سایر کالاهای پرمصرف و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی،توزیعی، خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی و شکایات مردمی به مرحله اجرا گذاشته می شود.

وی افزود: دراجرای این طرح از کلیه پتانسیل های این سازمان اعم از بازرسان اصناف، ناظران افتخاری، ناظران کمیسیون ماده 52 و بازرسان طرح تشدید به نحو مطلوب بهره گرفته می شود.

رحمانی زاده تصریح کرد: اولویت های کالایی و خدماتی در زمان اجرای این طرح علاوه بر کالاهای طرح نظارتی ویژه هدفمندسازی یارانه ها مواد پروتئینی(گوشت مرغ، گوشت قرمز و تخم مرغ)، خرما، شیرینی،نان، لبنیات(شیر، پنیر، کره، خامه)، برنج، روغن، شکر، زولبیا و بامیه، سبزیجات و میوه را شامل می شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: هماهنگی با اتاق اصناف جهت توزیع کالاهای اولویت دار و فروشگاه های زنجیره ای (اتحادیه سراسری مصرف کارکنان دولت، فروشگاه های رفاه، شهروند، فرهنگیان) و نمایشگاه های طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان در دادن تخفیف فوق العاده در ایام اجرای طرح و اطلاع رسانی به مردم از دیگر اقدامات مهم اجرای این طرح است.

وی گفت: ستادهای خبری این سازمان با شماره تلفن 124 به طور شبانه روزی و در طول اجرای این طرح، آماده پذیرش شکایات و گزارش های مردمی هستند.
:
:
:
آخرین اخبار