تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۵۶۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش آبادان:
آبادان،قهرمان نجات غریق بانوان خوزستان شد
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: یک دوره مسابقات نجات غریق بانوان به میزبانی شهرستان ماهشهر برگزار و با قهرمانی تیم هیئت نجات غرق آبادان به پایان رسید.

پیمان ادیبی امروز اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که در ماهشهر برگزار شد، تیم آبادان موفق شد در ‌‌نهایت با کسب بیشترین امتیاز نسبت به هفت رقیب دیگر خود به مقام نخست دست پیدا کند.

وی ادامه داد: در این دوره هشت تیم آبادان، ماهشهر الف و ب، شوشتر، ملی حفاری، فولاد، استخر بابک معتمد اهواز و نفت اهواز با یکدیگر به رقابت پرداختند که در ‌‌نهایت تیم‌های آبادان، ماهشهر الف و نفت اهواز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان تصریح کرد: در این دوره از مسابقات، ارمغان محمدیان و راضیه کوه‌ گیلانی، از تیم آبادان در رشته یکصد متر شنای آزاد با مانع صاحب مقام‌های اول و دوم شدند و فروغ مختاری دیگر ناجی غریق آبادانی در 50 متر حمل آدمک به مقام سوم دست یافت.

وی خاطر نشان کرد: تیم آبادان با هشت ورزشکار به نام‌های ارمغان محمدیان، راضیه کوه گیلانی، فروغ مختاری، نیلوفر یوسفی کازرونی، محبوبه آبادی، عصمت محجوبی، نگاه باندو، زهره قاری عرب به مربیگری الهام صفری و سرپرستی حاجیه محمدیان در این دوره از مسابقات شرکت کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار