تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۶۵۷۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهار خبر کوتاه از شهرستان دزفول
آیین جزء خوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان در محل آستان حضرت سبزقبا(ع) دزفول برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه دزفول از علاقمندان خواست برای قرائت دسته جمعی قرآن کریم در این آیین حضور یابند.

صفرعلی خدادادزاده برگزاری محفل انس با قرآن در هشتم ماه رمضان با حضور احمد ابوالقاسمی قاری بین المللی ،آیین احیای شب قدر و برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری را از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان در آستان سبزقبا (ع) عنوان کرد.

**نمایشگاه قرآنی ˈماه تلاوت ˈ در شهر میانرود برپا شد

نمایشگاه قرآنی ماه تلاوت شامل کتب قرآنی،ادعیه و زیارت و نرم افزارهای قرآنی با 30 درصد تخفیف در محل کتابخانه بوعلی سینا در شهر میانرود برپا گردید.

در این نمایشگاه 200 عنوان کتاب در زمینه روانشناسی ، مذهبی،پزشکی ، کودک و تاریخ ارائه گردید.


**تقویت ایستگاه برق کوی زیباشهر دزفول

مسوول روابط عمومی توزیع برق دزفول از تقویت ایستگاه برق کوی زیبا شهر خبر داد.

وحید سالاری افزود:در چندسال اخیر حدود یکهزار واحد مسکن مهر درکوی زیبا شهر دزفول احداث شده که برق این تعداد واحدها از ایستگاه برق زیبا شهر تأمین می شود.

وی افزود:با توجه به ساخت وسازهای اخیر در این منطقه نیاز به تقویت ایستگاه زیباشهر احساس می شد که با پیگیری و همکاری مسوولان شهری ومدیریت توزیع برق دزفول ترانس فوق توزیع سوم برق در این منطقه نصب شد که با نصب آن مشکل قطع برق این منطقه در فصل تابستان مرتفع گردید.


**دانش آموزان برتر رشته های ورزشی در دزفول تجلیل شدند

در آیینی از دانش آموزانی که در رشته های ورزشی موفق به کسب رتبه های برتر شدند در دزفول تجلیل به عمل آمد.

مسوول روابط عمومی آموزش وپرورش دزفول گفت:در نشست شورای آموزش وپرورش دزفول از سه نفر از دانش آموزان دزفولی که موفق به کسب رتبه های ورزشی در سطح استان و کشور شده بودند با حضور مسوولان محلی تجلیل به عمل آمد.

نادر صدری زاده افزود:در این نشست از  امید آینه بند دانش آموز کلاس پنجم دبستان نشاط عضو تیم ژیمناستیک دانش آموزان خوزستان که موفق به کسب چهار مدال طلا ،دو مدال نقره و سه مدال برنز در مسابقات قهرمانی کشور شده بود تقدیر شد.

وی افزود:در این نشست همچنین از حسین طالب شمس آبادی دانش آموز پایه ششم دبستان افشار که با پنج سال سابقه عضویت در تیم ژیمناستیک استان خوزستان و دارای نشان طلای مسابقات نیشابور تجلیل به عمل آمد.

صدری زاده گفت:امین کویه دانش آموز هنرستان شهید بهشتی نیز با کسب مدال برنز و مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی جام جهانی کودک و چندین مقام استانی در این نشست تجلیل شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار