تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۶۵۷۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان:
بیماران‌هموفیلی‌درمان‌ خودرا درآبادان‌پی‌گیری‌کنند
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: بیماران هموفیلی که تا پیش از این مراحل درمان خود را در مرکز استان دنبال می‌کردند می‌توانند این روند را در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان پی‌گیری کنند.

نصرالله حسونی بحرینی امروز اظهار کرد: بیماران هموفیلی ساکن در یکی از مناطق تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان که تا پیش از این با مشکلات تردد ، مراحل درمان خود را در مرکز استان دنبال می‌کردند، می‌توانند این روند را در محدوده فعالیت دانشکده مذکور پی‌گیری کنند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: بیماران دارای نقص سیستم انعقادی یا به عبارتی بیماران هموفیلی منطقه می‌‎توانند با در دست داشتن کارت شناسایی تا پایان تیرماه با مراجعه به واحد بیماران خاص دانشکده علوم پزشکی آبادان برای دریافت فاکتور هشت خود ثبت‌نام کنند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان ضمن اعلام جزئیات بیشتر در خصوص فاکتور هشت، خاطرنشان کرد: فاکتور هشت؛ داروی اصلی مصرفی بیماران هموفیلی بوده که این بیماران باید به صورت مستمر آن را مصرف کنند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوار هستیم که با این طرح جدید در منطقه، کمی از رنج‌های بیماران هموفیلی را در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان کاسته باشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار