تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۶۵۷۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار بهبهان خبر داد ؛
کاهش بودجه 34 درصدی بهبهان در سال 93
فرماندار بهبهان گفت: با توجه به بودجه 15 میلیارد تومانی شهرستان در سال جاری، نسبت به سال گذشته این بودجه 34 درصد کاهش داشته است.

حسین ملک خدایی صبح امروز در جلسه شورای اداری بخش زیدون که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به برداشت محصولات کشاورزی در شهرستان بهبهان امسال یکصد و پنج هزار تن گندم برداشت شده که این امر اقدامی مؤثر بوده است.باید بخش خصوصی و سرمایه‌گذار را تشویق و ترغیب به فعالیت در حوزه‌های اقتصادی کنیم.

فرماندار بهبهان افزود: با توجه به بودجه 15 میلیارد تومانی شهرستان بهبهان در سال جاری نسبت به سال گذشته این بودجه 34 درصد کاهش داشته در صورتی که هر ساله باید بودجه سال جدید نسبت به سال قبل 25 درصد افزایش داشته باشد که این امر محقق نشده است.

وی در ادامه با توجه به کمبود بودجه امسال ادامه داد: امسال 8 میلیارد تومان کسری بودجه در حوزه‌های مختلف شهرستان وجود دارد که در قالب ماده یکصد و 80 این کسری از طرف دولت با هماهنگی فرمانداران مرتفع شده است.

ملک خدایی خاطرنشان کرد: باید حواسمان باشد که در چه شرایطی قرار داریم و طبق این شرایط توقعات خود را بسنجیم و موقعیت‌سنجی کنیم.

وی با بیان اینکه نمی‌خواهیم کسی را مأیوس کنیم ولی باید واقعیت‌های جامعه امروزی را بدانیم، عنوان کرد: یکی از طرح‌های بسیار خوب دولت، طرح بیمه سلامت  بود که هر بیماری که در بیمارستان بستری می‌شود بیمارستان تمام تجهیزات و درمان و امکانات خود را باید در اختیار این بیمار قرار دهد.

فرماندار بهبهان در پایان افزود: ماه مبارک رمضان ماه قرآن است یعنی معرفت قرآنی و اندیشه قرآنی داشته باشیم چراکه ماه نزول قرآن است و توصیه می‌کنم به مدیران که در قرآن تدبیر کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار