تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۶۵۷۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نظری:
روزه داران بيماران نيازمند به خون را تنها نگذارند
مسئول بخش اهداي خون سازمان انتقال خون خوزستان از روزه داران خوزستانی درخواست کرد تا بیماران نیازمند به خون را نیز در این ماه مدنظر داشته باشند.

لاله نظري با بیان اینکه پايگاه هاي انتقال خون استان خوزستان در ماه مبارك رمضان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر فعال هستند، عنوان كرد: سه پايگاه ثابت انتقال خون در سطح شهر اهواز واقع در منطقه امانيه، خيابان سلمان فارسي و چهارشير از ساعت هشت تا دوازده صبح و هفت بعد از ظهر تا يازده شب در ماه رمضان فعال هستند.

وي افزود: پايگاه هاي سيار انتقال خون نيز در شب هاي قدر فعال هستند. همچنين در صورتي كه در خواستي از سوي مساجد و يا هر مكاني كه روزه داران تجمع مي كنند و افطاري صرف مي شود، مطرح شود، سازمان توانايي اين را دارد كه پايگاه سيار انتقال خون فعال و انتقال دهد.

مسئول بخش اهداي خون سازمان انتقال خون خوزستان تصريح كرد: روزه داراني كه مي خواهند خون اهدا كنند بهتر است اين عمل پسنديده را در ساعت شش صبح و بعد از خوردن سحري انجام دهند و در صورتي كه مايلند بعد از ظهر اين كار را انجام دهند ساعت هفت برای این کار مناسب است.

نظری اظهار كرد: روزه داراني كه  قصد اهداي خون دارند بهتر است مايعات فراواني مصرف كنند.

وی با بيان اينكه، بيماران نيازمند به خون هميشه وجود دارند، گفت: خواسته ما از اهدا كنندگان به خون اين است كه ما را در ماه رمضان تنها نگذارند زيرا نياز بيماران به خون دائمي و هميشگي است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار