تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۵۷۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار دشت آزادگان:
مشکلات فاضلاب سوسنگرد حل می‌شود
فرماندار دشت آزادگان از شناسایی ۱۰ نقطه بحرانی فاضلاب در سوسنگرد مرکز شهرستان دشت آزادگان خبر داد و گفت: مشکلات فاضلاب سوسنگرد در ۲ برنامه کوتاه مدت و بلند مدت حل می شود.

عبدالرحیم ناطقی با بیان این که شبکه فاضلاب شهر سوسنگرد قدمتی 35 ساله دارد اظهار کرد: هم اکنون در هر 10 روز 2 نشست در شبکه فاضلاب این شهر داریم.

وی با بیان اینکه نشت هایی بسیار زیاد فاضلاب در معابر و خیابان های سوسنگرد موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده است تصریح کرد: این نارضایتی طبیعی و اعلام مشکلات مردم قابل احترام است.

رئیس شورای اداری دشت آزادگان در همین زمینه ادامه داد: پس از انتصاب بنده به عنوان فرماندار جلسات زیادی برای رفع مشکلات فاضلاب گرفته شد که دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت برنامه ریزی کرده ایم.

به گفته وی، برنامه کوتاه مدت این است که با کمک دستگاههای متولی و ادارات دیگری که می توانند در این زمینه کمک کنند برای مسائل و مشکلات فاضلاب شهر تصمیمات خوبی هم گرفته شد.

ناطقی با یادآوری این نکته که در جلسات کارشناسی 10نقطه بحرانی فاضلاب سوسنگرد شناسایی شد که قرار است در هر ماه با کمک برخی ادارات مشکل 2 نقطه حل شود.

وی با بیان اینکه تا کنون مشکل سه نقطه بحرانی حل شده ابراز داشت: با قولی که به ما داده اند ظرف مدت حداکثر 4 ماه برنامه کوتاه مدت انجام شود.

فرماندار دشت آزادگان بیان کرد: با انجام برنامه کوتاه مدت تا حدود 40 درصد مشکل فاضلاب در شهر سوسنگرد حل خواهد شد.

وی به برنامه بلند مدت رفع مشکلات فاضلاب سوسنگرد اشاره کرد و گفت: این برنامه هم اعتبار زیادی می خواهد برنامه بلند مدت زمان بر است که باید کل شبکه فاضلاب تعویض شود.

ناطقی خاطرنشان کرد: مناقصه اصلاح شبکه فاضلاب شهر سوسنگرد انجام شده و در آینده ای نزدیک پیمانکار اجرای این پرژه مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح توسعه شبکه فاضلاب شهر سوسنگرد نیز گفت: که اگر این توسعه در هسته اصلی شهر صورت می گرفت خیلی از مشکلات فاضلاب شهر حل می شد.

رئیس شورای اداری دشت آزادگان اضافه کرد: در اجرای  طرح توسعه شبکه فاضلاب شهر سوسنگرد با مشکل اعتباری برخورد کردند که هم اکنون نیمه تمام است ولی با این حال هم در برنامه کوتاه مدت برنامه ریزی شده که 300 متر شبکه فاضلاب انجام شود که با کمک شهرداری و دیگر ادارات این کار انجام می شود تا بخشی از مشکلات مردم حل شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار