تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۶۵۷۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون درمانی شبکه بهداشت و درمان خرمشهر مطرح کرد ؛
گسترش دامنه موادمخدر در بین افراد تحصیلکرده
معاون درمانی شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: متاسفانه گسترش دامنه مواد مخدر، قشر متفکر و تحصیلکرده را نیز درگیر کرده است.

مهدی خواجه نوری در حاشیه همایش یک روزه زندگی سالم در خرمشهر به پیشینه مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در سند بین المللی تنظیم شده با موضوع مبارزه با مواد مخدر، جوامع بین المللی متعهد شده‌اند که در خصوص قاچاق مواد مخدر و مزارع کشت غیرمجاز خشخاش قاطعانه برخورد کنند.

وی اظهار کرد: روز 24 ژوئن مصادف با پنجم تیر، روز بین‌المللی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است که در کشور ایران به دلیل اهمیت موضوع، یک هفته در قالب هفته مبارزه با مواد مخدر در نظر گرفته شده است.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان خرمشهر با بیان آسیب‌های مصرف مواد مخدر، آن را زمینه‌ساز سقوط بسیاری از ارزش‌های فرهنگی خواند و ادامه داد: در این زمینه نیاز به کارهای فرهنگی ویژه‌ای است.

وی شعار «اختلال‌های سوءمصرف مواد، قابل پیشگیری و درمان‌پذیر است» را شعار بین المللی امسال به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد و افزود: یکی از مهمترین راه‌های پیشگیری این است که سالم زندگی کنیم تا خرسندی ما از زندگی بتواند سلامت شغل و روابطمان را تحت تاثیر قرار دهد.

خواجه نوری با بیان ابعاد گسترش معضل اعتیاد در جامعه عنوان کرد: متاسفانه گسترش دامنه مواد مخدر قشر متفکر و تحصیل کرده را نیز درگیر کرده است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: مواد مخدر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
0
0
بله حرف های این مقام در خصوص نفوذ پدیده اعتیاد در میان قشر تحصیل کرده درست است البته باید این گفته را اصلاح کنیم که گسترشنه یافته است بلکه کاملا جا افتاده است .
:
:
:
آخرین اخبار