تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۶۵۸۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مسجدسلیمان و هفتگل در مجلس:
نقاط حادثه‌خیز جاده‌های هفتگل اصلاح می‌شود
نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی از اصلاح نقاط حادثه خیز جاده های شهرستان هفتگل خبر داد.

اسماعیل جلیلی اظهار کرد: نقاط حادثه خیز جاده هفتگل به اهواز در حال تعمیر و برطرف کردن است.

وی با اشاره به حوادث دلخراش این مسیر بیان کرد: در چند سال گذشته حوادث زیادی در این مسیر جاده اتفاق افتاد، اتوبوسی که دچار حادثه شد حادثه های دلخراشی عید امسال در این مسیر داشته ایم خیلی دردناک بود.

نماینده مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی افزود: توصیه جدی به شهروندان داریم با توجه به این که این جاده شرایط خاصی دارد و وسوسه انگیز است نکات ایمنی و سرعت مجاز را رعایت کنند.

وی با بیان این که سرعت بالا و غیر متعارف می تواند خسارت های غیر قابل جبرانی ایجاد کند تصریح کرد: این جاده شیب های تندی دارد که تصادفات زیادی در آنها به وقوع پیوسته است.

جلیلی شرایط جاده های هفتگل را نامتعادل توصیف کرد و گفت: از  مردم صبور تقاضا داریم که همکاری لازم را انجام دهند و از مسئولان می خواهیم با سرعت نقاط حادثه خیز را اصلاح کنند.

وی با بیان اینکه اصلاح نقاط حادثه خیز جاده های هفتگل آغاز شده اضافه کرد: این کار از جاده باغملک به سمت هفتگل آغاز شده و سپس در مسیر هفتگل به سمت سه راهی اهواز غیزانیه نیز انجام خواهد شد.

نماینده مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر منابع مالی تامین شود به زودی شاهد بهره برداری از این جاده ها خواهیم بود که انجام آن مستلزم این است بودجه مورد نیاز این طرح ها اختصاص یابد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار