تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۶۵۸۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق اهواز خبر داد ؛
اعتبار یک میلیاردی برای روشنایی معابر اهواز
معاون بهره‌برداری و مجری پیک سایی شرکت توزیع نیروی برق اهواز از تخصیص اعتبار بیش از یک میلیارد و 212 میلیون ریالی به اصلاح و بهینه‌سازی معابر منطقه 2 اهواز خبر داد.

عبدالکریم سرداری امروز اظهار کرد: پروژه اصلاح و بهینه‌سازی روشنایی معابر مناطق کیانپارس، کوی انقلاب و امانیه با اعتبار بیش از یک میلیارد و 212 میلیون ریال اجرایی شده است.

وی در خصوص جزئیات طرح بهینه‌سازی روشنایی این مناطق گفت: ایجاد یک روشنایی مطلوب و با کیفیت در سطح معابر شهری همواره مورد تقاضای شهروندان بوده که این منطقه به منظور رضایتمندی مردم نسبت به اجرای طرح‌های بهینه‌سازی روشنایی معابر اقدام کرده است.

معاون بهره‌برداری و مجری پیک سایی شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: در این پروژه نسبت به اصلاح شبکه روشنایی معابر مناطق کیانپارس، کوی انقلاب و امانیه اقدام گردید که در آن چراغ‌های قدیمی روشنایی جمع‌آوری و چراغ‌های جدید با استفاده از تکنولوژی برتر جایگزین شده است.

وی ادامه داد: در بهینه‌سازی روشنایی این مناطق ضمن ایجاد یک روشنایی استاندارد و با کیفیت، مدیریت مصرف انرژی نیز در این طرح رعایت شده است به گونه‌ای که این چراغ‌ها ضمن داشتن بازدهی روشنایی بالاتر نسبت به چراغ‌های قدیمی با جمع‌آوری تعداد چهار شعله لامپ 110 وات قدیمی و جایگزینی تعداد دو شعله لامپ 150 وات جدید در هر پایه به میزان 140 وات صرفه‌جویی توان داشته است.

سرداری همچنین با توجه به تاثیر نامطلوب شرایط گرد و غبار بر چراغ‌های روشنایی معابر میزان درجه حفاظت چراغ‌های جدید را بسیار خوب و با درجه حفاظت IP65 اعلام کرد که از نفوذ گرد و غبار به درون چراغ‌ها جلوگیری و موجب بهبود عملکرد و عمر طولانی این چراغ‌ها می‌گردد.

وی در ادامه به مناطقی که شامل اجرای پروژه بوده‌اند اشاره کرد و افزود: کوی انقلاب از کمپلو تا میدان سه راه، کیانپارس خیابان اصلی چمران از میدان نمایشگاه تا میدان هلال احمر، امانیه بلوارهای مدرس، فاطمی و تختی این مناطق را شامل می‌شود.

معاون بهره‌برداری و مجری پیک سایی شرکت توزیع نیروی برق اهواز با توضیحاتی بیشتر در مورد پروژه عنوان کرد: تعداد چراغ‌های 110 وات جمع‌آوری شده 924 شعله، تعداد چراغ‌های 150 وات جایگزین شده 462 شعله و میزان توان صرفه جویی شده 32.34 کیلو وات بوده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار