تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۶۵۸۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار:
کیفیت نان در شوش رضایت بخش نیست
ﻓﺮﻣﺎﻧﺪار شوش با انتقاد از کیفیت پایین نان در این شهرستان ﮔﻔﺖ: وضعیت بهداشتی واحدهای نانوایی و کیفیت نان در شوش رضایت بخش نبوده و شهروندان از این بابت گله مندند.

رضا نجاتی روز سه شنبه در بازدید سر زده از تعدادی از واحدهای نانوایی سطح شهر به همراه رییس اداره صنعت ،معدن و تجارت و رییس اتحادیه نانوایان این شهرستان افزود:ﻧﺎن مهمترین ماده غذایی در سفره مردم است و باید با کیفیت به مردم عرضه شود.

وی ضمن اظهار نارضایتی از وضعیت نامطلوب بهداشتی برخی واحدهای نانوایی شهرستان شوش، بر لزوم نظارت بیشتر بر نانوایی ها تاکید کرد.

فرماندار شوش با بیان اینکه هزینه اقتصادی و تبعات اجتماعی ناشی از عدم نظارت و کنترل در حوزه نان نباید به مردم تحمیل شود از مسئولان ذیربط در این راستا اقدام فوری نسبت به بهبود کیفیت نان در این شهرستان صورت گیرد.

وی بر نظارت و بازرسی و برخورد قاطع با واحدهای نانوایی متخلف، ایجاد رقابت بین آنان ، تشویق واحدهای نانوایی که نان با کیفیت تولید می کنند همچنین افزایش بازرسی های بهداشتی به صورت جدی تاکید کرد.

نجاتی در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از سخت کوشی این قشر زحمتکش به خصوص در هوای گرمای تابستان و ماه مبارک رمضان به آنان توصیه کرد با بهبود کیفیت نان جلب رضایت شهروندان را دنبال کنند.

وی ﮔﻔﺖ: ﮐﺎرﺧﺎﻧﺠﺎت ﺗﻮﻟﯿﺪ آرد نیز در ﺗﻮﻟﯿﺪ آرد ﺑﺎ ﮐﯿﻔﯿﺖ و ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺑﻪ موقع به واحدهای ﻧﺎﻧﻮاﯾﯽ دقت بیشتری داشته باشند.

135 واحد نانوایی در سطح شهرستان شوش فعالیت دارند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار