تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۶۵۸۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار کلانشهر اهواز:
بهره‌برداری از پروژه تعریض پل سوم در دهه فجر
شهردار کلانشهر اهواز گفت: پروژه تعریض پل سوم اهواز در روندی مطلوب در حال انجام است و در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

سیدخلف موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: پل سوم اهواز یکی از معبرهای مهم در کلانشهر اهواز است.

وی با بیان اینکه ترافیک بسیار بالای این پل باعث شد که شهرداری عملیات تعریض این پل را از سال گذشته کلید بزند، تصریح کرد: در حال حاضر عملیات احداث این پل با بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی همچنان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ستون‌های ضلع شمالی این پل آماده نصب قرار دارند و بزودی عملیات نصب آنها انجام خواهد شد، گفت: این پروژه به سرعت بسیار خوبی و حتی بالاتر از برنامه زمانبندی در حال پیگیری و اجرا است.

شهردار کلانشهر اهواز با بیان اینکه پس از اتمام کار در ضلع شمالی پل، آماده‌سازی و نصب ستون‌ها در ضلع جنوبی را آغاز می‌کنیم، خاطرنشان کرد: با توجه به روند اجرایی این پروژه، پل سوم کلانشهر اهواز در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

موسوی تصریح کرد: با افتتاح این پروژه یکی از نقاط مهم ترافیکی شهر اهواز در وضعیت مطلوب قرار خواهد گرفت و مردم برای تردد در این مسیر با مشکل کمتری مواجه خواهند شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
فرید
|
Finland
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
1
4
احتمالا آقای شهردار یا نمی دونه پیشرفت فیزیکیه چیه یا نمی دونه 50 درصد چیه
پاسخ ها
رضا از اهواز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
با توجه به اینکه درصد پیشرفت پروژه ها بر اساس صورت وضعیت پیمانکاران محاسبه میشه و درصد پرداخت پول به پیمانکاران بعنوان درصد پیشرفت لحاظ میشه فرمایش ایشون میتونه درست باشه. اونطور که بنده اطلاع دارم پیمانکار پروژه در کارگاه خودش ، اکثر تیرهای فلزی دال اصلی پل را آماده کرده ضمن اینکه تمامی سبدهای آرماتورهای ستونهای بتنی ضلع جنوب هم آماده هستند بنابراین درصد پیشرفت 50 درصدی این پروژه دور از ذهن نیست
:
:
:
آخرین اخبار