تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۶۵۹۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکندری:
مناطق‌محروم در اولویت شهرداری‌مینوشهر است
رئیس شورای شهر مینوشهر گفت: شهرداری رسیدگی به مناطق محروم این شهر را در اولویت کاری خود قرار داده است.

امید اسکندری از پروژه های انجام شده توسط شهرداری مینوشهر در مناطق محروم این شهر خبر داد و عنوان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان مینوشهری پروژه روکش آسفالت را از هفته ها قبل شروع کردیم که هم اکنون روکش آسفالت خیابانهای امام رضا(ع) و امام حسین(ع) این شهر به اتمام رسیده است.

وی اظهار کرد: شورا و شهرداری مینوشهر توان و هدف خود را در رفع مشکلات و معضلات مناطق محروم این شهر قرار داده است و در این زمینه در روزهای گذشته کابلهای هوایی برای روشنایی مطلوب از منطقه غیثیه تا حفار توسط شهرداری مینوشهر انجام و به بهره برداری رسیده است.

رئیس شورای شهر مینوشهر عنوان کرد: با پیگیریهای شورای شهر مینوشهر و تلاش اداره برق خرمشهر افت فشار برق در منطقه چومه با نصب ترانس تقویت برق برطرف شد.

مینوشهر یا جزیره مینو از بخشهای تابعه شهرستان خرمشهر است که با مشکلات عدیده ای دسته و پنجه نرم می کند، مردم این شهر از نبود امکانات اولیه از جمله تعداد دستگاه های خودپرداز رنج می برند و این شهر نسبتا وسیع همچنان از یک دستگاه برخوردار است، به روی کار آمدن مسئولان بومی و فرزندان این شهر در یک سال اخیر امیدی در دل مردم شکفته شده است که مشکلات به تدریج رفع شود و مسئولان شورا و شهرداری از فعالیت های مثبتی در شهر این خبر می دهند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار