تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۶۵۹۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان صورت گرفت ؛
بررسی مشکلات زیست محیطی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان
نشست مشترک اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان و شهرستان‌های مسجدسلیمان، شوشتر، دزفول، اندیمشک با مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان به منظور بررسی مشکلات زیست محیطی واحدهای مختلف بهره‌برداری در حوزه این شهرستان‌ها برگزار شد.

احمدرضا لاهیجان‌زاده در این نشست اظهار کرد: محیط زیست میراثی متعلق به همه است و طبق اصل 50 قانون اساسی همه مکلف و موظف به حفاظت از آن هستیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در ادامه برنامه‌ریزی دقیق به منظور حفاظت از محیط زیست را ضروری دانست و آمادگی خود و کار‌شناسان را برای ارائه راهکار‌ها و مشورت‌های لازم به منظور جلوگیری از هرگونه تخریب محیط زیست و تهدید گونه‌های گیاهی و جانوری اعلام کرد.

لاهیجان‌زاده گفت: قوانین و مقررات متعددی در خصوص جلوگیری از آلودگی‌های نفتی وجود دارد که می‌توان با ارتباطات دو طرفه و هم‌اندیشی‌های بیشتر از این قوانین برای کاهش آسیب‌های زیست محیطی بهره گرفت.

وی ادامه داد: مقوله آموزش و برگزاری کارگاه‌های آموزشی آشنایی با محیط زیست توسط اداره کل محیط زیست به پرسنل HSE شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بسیار مهم است که با برگزاری این کارگاه‌ها می‌توان راهکارهای مختلف حفاظت از محیط زیست را به سادگی به افراد انتقال داد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
0
0
الان بزرگترین تهدید برای آلودگی محیط زیست استان مخصوصاً اهوازصنایع جانبی توسعه نیشکر می باشد بعد ظهرها دراهواز نفس کشیدن مشکل شده است واقعاً سخته .
:
:
:
آخرین اخبار