تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۶۵۹۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان:
استقلال آبفار هندیجان در حال پیگیری است
فرماندار هندیجان گفت: بحث استقلال آبفار هندیجان در حال پیگیری است و به زوی شاهد مستقل شدن این اداره در شهرستان خواهیم بود.

احمد جعفری نسب صبح امروز طی بازدید حبیب آقاجری نماینده مردم هندیجان، ماهشهر و امیدیه در مجلس شورای اسلامی از روستای رگ سفید در خصوص مشکلات مربوط به دبستان روستا و نامناسب بودن وضعیت آن از مدیریت آموزش و پرورش خواست با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات لازم به‌منظور رفع مشکلات دبستان و جلوگیری از خروج دانش آموزان از روستا اتخاذ شود.

وی در خصوص مشکلات مربوط به آب شرب روستا نیز تصریح کرد: این روستا از لحاظ تامین آب با مشکلی مواجه نیست و آنچه باعث قطع مداوم آب در روستا گردیده، فرسودگی شبکه آبرسانی به این روستا و عدم مدیریت و نگهداری مناسب این شبکه است.

فرماندار هندیجان ادامه داد: لازم است آبفار در این خصوص اقدام لازم را به انجام رساند و از هدررفت آب جلوگیری کند.

جعفری‌نسب گفت: مستقل نبودن اداره آبفار هندیجان و عدم اختصاص اعتبار مستقل خود مشکلات بسیار زیادی را برای روستاهای این شهرستان به وجود آورده که با رایزنی‌های صورت گرفته در استان، بحث استقلال آبفار هندیجان در حال پیگیری است و به زوی شاهد مستقل شدن این اداره در شهرستان خواهیم بود.

وی همچنین در ارتباط با اختلاف اراضی اهالی روستا با اداره منابع طبیعی، از آنان خواست تا این مشکل را از طریق کمیسیون مربوطه که پاسخگوی این اختلافات است پیگیری کنند.

جعفری‌نسب در زمینه مشکلات پیاده سازی طرح هادی روستا به‌خصوص در بخش جدول‌کشی روستا و خروجی فاضلاب روستا که توسط اهالی مطرح شد نیز عنوان کرد: این مشکل توسط دفتر فنی فرمانداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت مشاهده مشکلات فنی گزارش آن به بنیاد مسکن انعکاس داده خواهد شد.

نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان در دیداری چهره به چهره با اهالی این روستا از نزدیک به بررسی مشکلات آنان پرداختند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار