تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۶۶۰۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خطیب جمعه رامهرمز:
بیکاری قشر جوان در خانواده‌ها بیداد می‌کند
خطیب جمعه رامهرمز گفت: بیکاری قشر جوان و تحصیل کرده در بین خانواده‌ها بیداد می‌کند.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوا و تمسک به فضائل اخلاقی و سیره ائمه اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهار قرآن است و بهار رمضان بهترین فرصت برای انسان است که از همه چیزی که دارد بهره‌مند شود زیرا که قرآن بهترین خیرخواه انسان است.

وی ادامه داد: اگر قرآن نبود بشر در دنیای وانفسای امروز تنها می‌ماند و داستان حقیقت روح مبهم مانده و انسان از رسیدن به نعمت بزرگ الهی که همان کمال و هدایت کامل است باز می‌ماند.

خطیب جمعه رامهرمز با توجه به نفوذ فرهنگی دشمن تصریح کرد: امروز خط مقدم دشمن، دیش‌های ماهواره است که بر پشت بام‌ها قرار گرفته و باعث ترویج خشونت، سست شدن بنیاد خانواده، شکستن حریم‌های خانوادگی، بدحجابی، بی عفتی‌ها و نهادینه کردن بی‌غیرتی و تبلیغات ضد دینی شده است.

وی خطاب به مسئولان گفت: متأسفانه بیکاری قشر جوان و تحصیل کرده در بین خانواده‌ها بیداد می‌کند و این بر مسئولان است که با ایجاد کارآفرینی و با تدبیر وسایل آسایش، رفاه و تفریح و سرگرمی قشر جوان را برآورده نمایند.

موسوی با انتقاد از صدا و سیمای مرکز خوزستان در عدم راه‌اندازی شبکه دیجیتال در رامهرمز و محروم ماندن مردم از دریافت شبکه‌های داخلی گفت: مردم این شهرستان از طریق شبکه دیجیتال حتی از دریافت یک بخش خبری هم محروم هستند و این خود عاملی است که مردم گرایش به سمت دیش‌های ماهواره پیدا کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار