تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۶۰۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان :
یک مدافع آفریقایی جذب می‌کنیم/با ماندن کی‌روش موافقم
باقری نیا گفت : قرار است یک مدافع آفریقایی که در باشگاه‌های ارمنستان بازی می‌کرده به ما ملحق شود و در صورتی که او را تائید کنم این بازیکن به جمع ما اضافه خواهد شد
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: یک مدافع آفریقایی را که در باشگاه‌های ارمنستان بازی می‌کند، جذب می‌کنیم.

مجید باقری‌نیا در مورد وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان گفت: سه روز است که در بروجرد اردو زده‌ایم و روزی سه جلسه تمرین می‌کنیم. امروز عصر هم با تیم منتخب خرم‌آباد بازی داریم و سه‌شنبه با تیم منتخب بروجرد بازی خواهیم کرد. جمعه هم این اردو تمام می‌شود و به مسجدسلیمان برمی‌گردیم و از روز سه‌شنبه بعد در تهران اردو خواهیم زد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد ناقص بودن کادر فنی این تیم گفت: کادر فنی ما تکمیل شده است و من، فرزاد حافظی، بختیاری‌زاده و جمال‌پور کادر فنی را تشکیل می‌دهیم و داریوش حسن‌پور سرپرست تیم است.

وی در مورد جذب بازیکن جدید برای نفت مسجدسلیمان گفت: قرار است یک مدافع آفریقایی که در باشگاه‌های ارمنستان بازی می‌کرده به ما ملحق شود و در صورتی که او را تائید کنم این بازیکن به جمع ما اضافه خواهد شد.

باقری‌نیا در مورد کی‌روش گفت: کی‌روش با اعتقادات کاری‌اش برنامه‌هایش را پیش می‌برد کاری که ما مربیان ایرانی کمتر انجام می‌دهیم. اعتقادات حرفه‌ای کی‌روش ناشی از سال‌ها تجربه کاری در تیم‌های مختلف جهان است. به طور مثال می‌گویم در مسئله مهدی رحمتی اگر مربی ایرانی بود تحت تاثیر فشارها و مسائل حاشیه‌ای قرار می‌گرفت اما کی‌روش این کار را نکرد و در مقابل همه خواسته‌ها ایستاد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد انتخاب دستیار ایرانی برای کی‌روش گفت: مارکار آقاجانیان یکی از مربیان خوب است اما ما برای آنکه یک مربی در کنار کی‌روش داشته باشیم که سال‌های بعد بتواند سرمربی تیم ملی شود، باید انتخاب درستی انجام بدهیم. همانطور که آلمان این کار را می‌کند ما هم باید یک مربی را بر اساس مطالعه وکار کارشناسی انتخاب کنیم و توانایی‌های مدیریتی و میزان دانش او را بدانیم و بر آن اساس یک دستیار خوب برای کی‌روش انتخاب کنیم.

وی در مورد ماندن و رفتن کی‌روش گفت: من با ماندن کی‌روش صد در صد موافقم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار