تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۶۶۱۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری نشست هم اندیشی نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر اهواز
نخستین نشست هم انديشي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و روساي كميسيون هاي شوراي اسلامي شهر اهواز در سالن اجتماعات فرمانداري اهواز برگزار شد.

اسماعیل ارزاني فرماندار اهواز در این نشست هدف از برگزاري اين نشست را بررسي مشكلات خدماتي، عمراني، فرهنگي و اجتماعي اهواز برشمرد و گفت: به منظور استفاده از همه ظرفيت ها و پتانسيل هاي موجود، اين جلسات در آينده نيز برگزار مي شود.

رامي علاسوند رئيس شوراي شهر اهواز نیز در این نشست افزود: وضعیت خدمات عمومي، فرهنگی، اجتماعی، فاضلاب، حمل و نقل عمومي، فضاي سبز، آلاينده ها و رسيدگي به نقاط محروم از جمله مباحث مطرح شده توسط روساي كميسيون هاي شوراي اسلامي شهر اهواز جهت رسیدگی و پیگیری است.

همچنین سيد شكرخدا موسوي نماينده مردم اهواز در مجلس نيز در اين جلسه ايجاد تعامل و همفكري در مجموعه نمايندگان مجلس، اعضاي شورا، شهرداري و فرمانداري در جهت پيشبرد اهداف شورا و شهرداري براي خدمت رساني مطلوب به مردم را از جمله اهداف برگزاري اين نشست عنوان و تصریح کرد: امیدواریم با همفكري های لازم گام هاي موثر و مفيدي در جهت رفع مشكلات مردم برداشته شود.

ناصر سوداني ديگر نماينده اهواز در مجلس نيز پيشنهاد داد که سه كميته با حضور اعضاي شوراي شهر و نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي تشكيل شود.

وي هدف از تشكيل اين كميته ها را اجرايي كردن موارد مطرح شده در اين نشست ها عنوان کرد.
:
:
:
آخرین اخبار