تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۶۶۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان:
آمار شاخصهای دستگاه ها با عملکردشان یکسان باشد
در صورت مغایرت عملکرد دستگاه ها با گزارشات ارائه شده از سوی آنها، وزارت کشور مسئول پیگیری این امر خواهد بود از این رو باید با دقت در خصوص این آمار عمل شود / همان طور که ضرایب پیشنهادی برای سالهای بعد اعلام می شود باید پیشنهادهای عددی برای تعیین میزان اعتبار لازم برای اجرای تعهدات نیز در قالب جداول آماری ارائه شود
معاون عمرانی استاندار خوزستان خواستار ارائه آمار دقیق عملکرد توسط دستگاه ها شد و گفت: شاخصهای کلی سال 89 که مبنای عملکرد سالهای بعد محسوب می شوند باید با عملکرد همان سال یکسان باشند.

به گزارش خوزنیوز به نقل از مهر، خیراله خادمی پیش از ظهر یکشنبه جلسه کارگروه زیر بنایی اظهار داشت: در صورت مغایرت عملکرد دستگاه ها با گزارشات ارائه شده از سوی آنها، وزارت کشور مسئول پیگیری این امر خواهد بود از این رو باید با دقت در خصوص این آمار عمل شود.
خادمی از مسئولان حاضر در جلسه خواست همان طور که ضرایب پیشنهادی برای سالهای بعد اعلام می شود باید پیشنهادهای عددی برای تعیین میزان اعتبار لازم برای اجرای تعهدات نیز در قالب جداول آماری ارائه شود.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان اظهار داشت: در تعیین برآوردها ارقام فعلی مورد اهمیت هستند و همچنین آماری که نمایندگان دستگاه ها در شهرستانها ارائه می دهند نیز نباید تناقضی با آمار اعلام شده توسط مسئولان دستگاه های شهرستانی داشته باشد.

وی تصریح کرد: این آمار و اعداد پیشنهادی برای بررسی و اعلام میزان اعتبار لازم به کمیته اقتصاد کلان ارجاع داده می شوند و بر طبق برنامه میان مدت که شامل برآورد(به صورت پیشنهادی) است، هزینه ها تا سال 94 مشخص می شوند.

رئیس کارگروه زیربنایی استان برنامه های آتی این کارگروه را شامل تعیین اهداف و محورهای راهبردی و توسعه استان به صورت توضیح و تحلیلی اعلام و تاکید کرد: دستگاه ها بر اساس این توضیحات اعتبارات لازم را به کمیته اقتصاد کلان اعلام خواهند کرد.

وی در پایان از همگان خواست زمان تخصیص اعتبار، باید آماری دقیق و یکسان با برنامه چهارم توسعه و نه پائین تر از میزان تحقق یافته عملکردی که تاکنون داشته اند ارائه دهند.
:
:
:
آخرین اخبار