تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۶۱۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان خبر داد ؛
پیشرفت 60 درصدی پروژه استخر شنا هندیجان
فرماندار هندیجان با اشاره به برخی از پروژه‌های ورزشی از جمله استخر شنای این شهرستان بیان کرد: این پروژه 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که از ماده 180 اعتباراتی برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شده است.

احمد جعفری‌نسب صبح امروز در جلسه شورای ورزش این شهرستان که در محل فرمانداری و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات ورزش و ورزشکاران وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان است و اگر برنامه‌ریزی درست و مطلوب از سوی دستگاه‌ها صورت نگیرد باعث بروز آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های ورزشی از جمله استخر شنای این شهرستان بیان کرد: این پروژه 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که از ماده 180 اعتباراتی برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شده است.

فرماندار هندیجان در ادامه از شهرداری خواست زمینی جهت فوتسال جوانان و نوجوانان در نظر گرفته شود تا عموم مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: همچنین لازم است که این شهرداری طرح‌های مطالعاتی دومین استادیوم ورزشی این شهرستان را به انجام برساند.

جعفری‌نسب در ادامه از مدیریت آموزشی و پرورش شهرستان خواست تا سریعا نسبت به پیگیری و تکمیل پروژه مجتمع ورزشی چندمنظوره این مدیریت اقدام کند.

رئیس شورای ورزش شهرستان هندیجان در پایان یادآور شد: با توجه به مشکلات ورزش شهرستان از مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در جلسات بعد دعوت به‌عمل خواهد آمد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار