تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۶۶۱۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چشم‌انداز ویسی برای استقلا‌ل‌خوزستان
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید چشم‌اندازمان این است که امسال در نیمه بالای جدول قرار بگیریم.

عبدالله ویسی اظهار کرد: تاکنون تمرینات مان خیلی خوب بوده است و بازیکنان مان با تمام وجود کار کردند و به آن‌چه می‌خواستیم، رسیده‌ایم.

وی گفت: در حال سپری کردن تمرینات بسیار سختی هستیم و بازی های دوستانه ای هم داشته ایم. ما در حال وارد شدن به فاز جدیدی از تمرینات هستیم؛ در این مرحله بازی های دوستانه مان قوی‌تر می شوند و تمرینات مان نیز تقریبا وارد فاز تاکتیکی می شود. ان‌شاالله پس از اردوی ترکیه به هماهنگی کاملی دست پیدا می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اردوها و بازی های تدارکاتی پیش رو عنوان کرد: 17 تیرماه با امیدهای سایپا در تهران بازی می‌کنیم و 19 تیرماه نیز با تیم سایپا دیدار دوستانه ای برگزار خواهیم کرد. تیم بیستم تیرماه عازم ترکیه می شود و تا سی‌ام در آن جا اردو می زنیم. در این اردو سه دیدار تدارکاتی با تیم هایی که در کمپ هستند که اروپایی یا تیم های ترکیه ای هستند،‏ انجام می دهیم. پس از آن هم به تهران برمی گردیم و سوم مردادماه یک بازی تدارکاتی با سپاهان خواهیم داشت و پس از آن آماده مسابقات لیگ می شویم.

وی در ادامه درباره روند یارگیری تیمش در فصل نقل و انتقالات گفت: از نظر جذب بازیکن بسیار خوب کار کردیم و تقریبا به آن چه می‌خواستیم، رسیدیم. باشگاه نیز همکاری کرد تا آن نفراتی را که می‌خواهیم جذب کنیم. یارگیری طبق آن چه من می‌خواستم، پیش رفت و در تمام پست هایی که بازیکن از دست داده بودیم، نفراتی را جذب کردیم.

ویسی با اشاره به میانگین سنی تیمش که 24 سال و یک ماه است‏، درباره اقدام این باشگاه در جهت کاهش میانگین سنی تیم، عنوان کرد: سال گذشته ما تیم را به صورتی بستیم که تیم در لیگ بماند و بازیکنان کمک کردند و این اتفاق افتاد اما برای امسال یک تیم جوان‌تر و دونده تر می خواستیم که به همین صورت هم شد.

وی با بیان این که چشم‌انداز ما این است که امسال تیم مان در نیمه بالای جدول باشد، گفت: ما می خواهیم رتبه مان تک رقمی باشد و در نیمه بالای جدول قرار بگیریم و تمام تلاش‌مان‏، رسیدن به این مهم است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار