تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۶۶۱۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید سیاحی از پروژه های شهری دشت آزادگان
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان ضمن دیدار از پروژه های شهری و خدماتی دشت آزادگان با حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان بر ضرورت اولویت‌بندی پروژه‌های شهری و خدماتی در شهرستان دشت آزادگان تاکید کرد.

احمد سیاحی در این نشست گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات و منابع مالی استان باید برای اجرای پروژه‌های شهری و خدماتی در شهرستان دشت آزادگان اولویت‌بندی های لازم انجام شود.

وی افزود: برای اجرای پروژه ها نیز باید یک بسته عملیاتی تعریف شود، زیرا اعتبارات عمرانی امسال بر اساس شاخص ها توزیع می شود.

سیاحی ضمن تاکید بر ضرورت هماهنگی سایر دستگاه های اجرایی برای ساماندهی وضعیت شهرها خواستار تلاش بیشتر شهرداری نسبت به پاکیزگی شهر، توسعه و ساماندهی فصای سبز و رنگ‌آمیزی جداول شد.

معاون عمرانی استانداری خوزستان ضمن انتقاد از زمان طی شده برای احداث بیمارستان نفت سوسنگرد بر لزوم تسریع در اجرای پروژه ساخت این بیمارستان تاکید کرد.

سیاحی اظهار کرد: به گفته عوامل اجرایی این پروژه، 24 سال از شروع احداث این بیمارستان می‌گذرد که این موضوع جای گله‌مندی دارد.

وی فرمانداری دشت‌ آزادگان و دفتر فنی استانداری خوزستان را مکلف به بازدید هفتگی از این پروژه و ارائه گزارش آن به معاونت عمرانی استانداری کرد.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان همچنین از اداره کل راه و شهرسازی استان خواستار ارائه برنامه زمان بندی تکمیل محور اهواز به سوسنگرد و سوسنگرد به هویزه شد.

در این جلسه فرماندار دشت‌ آزادگان گزارشی از وضعیت و مشکلات بخش‌های مختلف این شهرستان ارائه کرد و خواستار حل مشکلات این شهرستان شد.

نماینده مردم دشت‌ آزادگان در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی عدم امکان کشت تابستانی برای کشاورزان منطقه، فاضلاب شهری، عدم بهره‌برداری از جاده‌های ارتباطی این شهرستان را از عمده مشکلات حوزه متبوع خود ذکر کرد و خواستار رسیدگی به این مشکلات شد.
:
:
:
آخرین اخبار