تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۶۶۱۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ایذه:
مشکلات مسکن مهر ایذه رفع می‌شود
فرماندار شهرستان ایذه گفت: به زودی مشکلات مسکن مهر شهرستان ایذه اولویت‌بندی و برای رفع آنها تلاش خواهد شد.

جهانبخش قلاوند عصر امروز در بازدید از پروژه مسکن مهر این شهرستان، اظهار کرد: مشکلات ساخت و تکمیل این پروژه فقط مختص ایذه نبوده و دیگر شهرها نیز با این مشکل مواجه هستند.

وی تصریح کرد: مشکلات پرداخت وام‌ها و همچنین بالا رفتن قیمت مصالح ساختمانی و نبود بودجه باعث بوجود آمدن مشکل دیر آماده شدن این منازل چه برای تعاونی های سازنده و چه برای مردم و مالکان بوده است اما باید به این نکته توجه داشت که روند ساخت و سازها در ایذه نسبت به شهرستان‌های دیگر دچار مشکلات کمتری بوده است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان ایذه خاطرنشان کرد: جلساتی در این رابطه در فرمانداری شهرستان برگزار خواهد شد و با همکاری دستگاه‌های مرتبط مشکلات را بررسی کرده و آنچه که مربوط به دستگاه‌های دولتی نظیر شهرداری و مسکن و شهرسازی است را به صورت الویت‌بندی برای رفع در دستور کار قرار خواهیم داد.

قلاوند یادآور شد: در بخشی که مربوط به تعاونی‌ها بوده نیز بصورت جداگانه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مشکلات اماکنی چون مسجد و مدرسه را بررسی خواهیم کرد و در دستور کار قرار خواهیم داد.

شهردار ایذه نیز در این ارتباط اظهار کرد: بعد از تکمیل کار ساخت و ساز و تحویل شدن نهایی از پیمانکار به کارفرما شهرداری هم به وظایف خود در قبال این ساختمان‌ها عمل خواهد کرد.

مهران باباپور افزود: شهرداری ایذه در قبال وظایفی که تا به امروز باید انجام می داده است عمل کرده و تا به حال هم هزینه های آن را دریافت نکرده است.

وی همچنین در مورد فضای سبز یادآور شد: این فضاها هم اکنون پر از ضایعات ساختمانی است که تا دفع کامل این نخاله‌ها توسط پیمانکار، در قسمت‌های مربوط به فضای سبز شهرداری نمی‌توان هیچ گونه فضاسازی را انجام داد.

شهردار ایذه خاطرنشان کرد: با ادارات مرتبط برای کاهش مشکلات مردم هماهنگ‌تر خواهیم شد و مشکلات موجود را بررسی و رفع خواهیم کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار