تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۶۶۲۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز احداث بزرگترین پروژه تقاطع غیرهمسطح در اهواز
با احداث تقاطع غير همسطح جوادالائمه 300 هزار ساعت در سال در وقت شهروندان صرفه جويي مي شود. پروژه ‌ي مذكور يكي از بزرگترين پروژه هاي تقاطع غير همسطح كلانشهر اهواز است و با اعتباري بالغ بر 20 ميليارد تومان اجرا مي گردد
با احداث تقاطع غير همسطح جوادالائمه 300 هزار ساعت در سال در وقت شهروندان صرفه جويي مي شود. پروژه ‌ي مذكور يكي از بزرگترين پروژه هاي تقاطع غير همسطح كلانشهر اهواز است.

يكشنبه شب گذشته مراسم كلنگ زني پروژه تقاطع غير همسطح جواد الائمه برگزار شد.

اين مراسم روز گذشته با حضور سيد خلف موسوي شهردار اهواز، آيت الله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز، دكتر علاسوند رييس شوراي شهر و اعضاي شورا و جمعي از مسئولين شهري برگزار گرديد.

 در اين مراسم موسوي شهردار اهواز اظهار داشت:  پروژه ‌ي مذكور يكي از بزرگترين پروژه هاي تقاطع غير همسطح كلانشهر اهواز است كه با طول كلي 780 متر در مسير بلوار جمهوري و باهنر و طول 280 متر در مسير جمهوري و دانش و با اعتباري بالغ بر 20 ميليارد تومان اجرا مي گردد.

وي ادامه داد: اين پروژه با هدف روانسازي در امر عبور و مرور و ترافيك مي باشد احداث مي گردد و پس از بهره برداري از لحاظ زماني 300 هزار ساعت در سال در وقت شهروندان صرفه جويي مي شود.

سيد خلف موسوي تصريح كرد: با توجه به اینکه شهر اهواز در حال پیشرفت است و در آینده با ترافیک بیشتری روبرو خواهد بود در سال جاری قصد داریم با حمایت شورای شهر اهواز خیابان های اصلی شهر را توسعه دهیم و پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح دیگر را در این شهر انجام دهیم.

شهردار اهواز افزود:  اين پروژه در 15 ماه آينده به بهره برداري خواهد رسيد و از اوایل هفته آینده فاز نخست نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهر و به خصوص مناطق حاشیه‌نشین با 6 اکیپ به میزان 325 هزار متر مربع و 38 هزار تُن آسفالت شروع خواهد شد. همچنین دو اکیپ جداگانه کار لکه‌گیری تمام مناطق شهری را انجام خواهد داد.

همچنين در ادامه برنامه آيت اله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز  كه به نيابت از آيت الله موسوي جزايري نماينده ولي فقيه در اين مراسم حضور داشت، شهر اهواز را پايتخت مقاومت و ميزباني خوب از زائران راهيان نور دانست و اجراي چنين پروژه هايي را به دليل ميهمانپذير بودن بالاي اهواز در ايام نوروز يكي از كارهاي بزرگ شهرداري برشمرد.

سخنران بعدي مراسم آيت الله حاجتي امام جمعه موقت اهواز بود و با بيان اينكه دگرگوني نياز شهر اهواز است، اهواز را تشنه  و عطشناك پروژه هاي عمراني دانست و همت بيش از پيش در اجراي اين پروژه ها را خواستار شد.

در ادامه دكتر علاسوند رييس شوراي شهر اهواز گفت: شهريك موجود زنده است و نياز به رشد و توسعه دارد و رفع مشكل حمل و نقل و ترافيك يكي از مهمترين گره گشايي ها از كارهاي مردم است.
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
0
3
این پروژه ها باید 10 سال پیش انجام می شدن اهواز از کلان شهر بودن فقط اسمش رو یدک میکشه اگه به چهره شهر نگاه بیاندازیم متوجه میشویم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
0
1
امیدوارم بصورت زیرگذر نباشه چون دیگه دوره اش تموم شده دور دور تونل و اتوبان های طبقاتیه
اسلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
0
0
ایکاش این پروژه هم مانند پروژه ی پل کیانشهر بخوبی و بسرعت پیش بره و داستان تلخ پل بین کیانپارس و لشکر(پل صیادشیرازی) برسرآن پیش نیاید.
:
:
:
آخرین اخبار