تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۶۶۲۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار بندر ماهشهر:
ماهشهرظرفیت‌های‌بی‌نظیری‌برای‌اشتغال‌زایی‌دارد
فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: ظرفیت‌های بی‌نظیری در این شهرستان برای رفع معضل بیکاری وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

منصور قمر ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال این شهرستان اظهار کرد: نباید به تشکیل جلساتی که هیچ خروجی ندارد عادت کنیم بلکه باید به سمتی برویم که مشکلی از مشکلات موجود برداشته شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی در شهرستان بندر ماهشهر برای رفع مشکل بیکاری وجود دارد، تصریح کرد: برای تحقق اشتغال‌زایی در شهرستان بندر ماهشهر، ظرفیت‌ها، امکانات و منابع بسیار خوبی وجود دارد و در این راستا هیچ کمبودی در این شهرستان وجود ندارد.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: در جلسات شورای اشتغال نباید فقط به ذکر این منابع و امکانات بسنده شود چرا که هیچ نتیجه‌ای نخواهیم گرفت.

قمر با تأکید بر اینکه زمان برای مدیران بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم فرصت‌سوزی صورت بگیرد بلکه باید از تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکل بیکاری استفاده شود.

وی افزود: باید کارگروه اجرایی و تخصصی برای اشتغال‌زایی تشکیل تا ظرفیت‌های موجود شناسایی و از آنها به خوبی استفاده و مشکل بیکاری جوانان این شهرستان برطرف شود.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر با برشمردن برخی ظرفیت‌های این شهرستان، اظهار کرد: 21 شرکت پتروشیمی در شهرستان مشغول به فعالیت هستند که در مجموع برای کارکنان خود نیاز به بیش از 12 هزار لباس کار دارند.

قمر تأکید کرد: این شرکت‌ها نباید اینگونه اقلام مورد نیاز خود را از بیرون شهرستان و استان تأمین کنند بلکه باید از ظرفیت‌های موجود در منطقه استفاده شود.

وی با بیان اینکه بیش از 40 مورد در صنایع پایین دستی در منطقه ویژه اقتصادی تعریف شده است، گفت: باید هرچه سریع‌تر نسبت به احداث و راه‌اندازی این صنایع پایین دستی که نقش عمده‌ای در رفع مشکل بیکاری ایفا خواهد کرد اقدام شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر اضاکرد: بندر تجاری ماهشهر نیز که مجوز آن اخذ شده و در حال احداث است ظرفیت بسیار خوبی برای اشتغال‌زایی ایجاد خواهد کرد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
0
0
سلام برفرماندارمحترم ،ضمن تشکرازدق دق حضرتعالی بربحث اشتغال این را بگویم پیراهن که هیچ پتروشیمی دکمه پیراهن روازما نمیخرن چونکه مافیایی وجودداردوگرنه ما دربحث مصارف بسته بندی وخوراکی ولوازم ساختمانی وغیره اگرواقعا عزم جدی صورت میگرفت چندین برابرپتروشیمی ها اشتغال صورت می گرفت که متاسفانه ضعف سیستم مدیریت شهرستان واستان باعث شده است
:
:
:
آخرین اخبار