تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۶۶۲۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هم‌زمان با ماه مبارک رمضان ؛
اهدا 200 جلد کتاب به کتابخانه شهدای ملاثانی
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان باوی از اهدای 200 جلد کتاب به کتابخانه عمومی شهدای ملاثانی همزمان به ماه مبارک رمضان خبر داد.

یوسف حمیدی امروز اظهار کرد: در راستای گسترش سنت اهدای کتاب در شهرستان و همزمان با ماه مبارک رمضان، تعداد 200 جلد کتاب توسط سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به کتابخانه عمومی شهدای ملاثانی اهدا شد.

وی افزود: کتاب و نوشتارِ هدفمند و حکمت‏ آمیز، چونان ساحری روح آدمی را سحر می‏‌کند و مروارید درخشان حقیقت و معرفت را بر ساحل فهم و درک او می‏‌کشاند، از این روی آخرین معجزه جاویدان پیامبر، شگفت‏ترین و ژرف‏ترین اعجاز خدا، در قالب کتاب آمده تا جان‌‏های مشتاق را به لقای الهی نزدیک کند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان باوی تصریح کرد: اهدای کتاب یک عمل خدا پسندانه و خیرخواهانه است چرا که دیگران می توانند از منابع اطلاعاتی و دانشی شخصی استفاده کنند و به نوعی مشارکت فعال در امر ارتقای فرهنگ مطالعه مفید  محسوب می‌شود.

وی در پایان گفت: کتاب‌های اهدا شده در دو بخش موضوعات عمومی مختلف قابل استفاده برای عموم مردم و کتاب‌های قرآنی متناسب با ماه مبارک رمضان بوده و هم‌اینک به قفسه‌های کتابخانه های عمومی تزریق شده است.
:
:
:
آخرین اخبار