تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۶۶۲۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار دزفول خبر داد ؛
احداث پل ششم دزفول بر روی رودخانه
شهردار دزفول از ساخت و اجرای پروژه پل ششم این شهر بر روی رودخانه در آینده نزدیک خبر داد.

محمدرضا کرمی‌نژاد امروز از ساخت و اجرای پروژه پل ششم این شهر بر روی رودخانه در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: این پل به دلیل نزدیکی به پل تاریخی و سازه‌های آبی تاریخی این شهر قدیمی قرار است در کنار این آثار ثبت شده تاریخی ساخته شود.

وی با بیان اینکه مشاور این طرح در حال بررسی طرح است، خاطرنشان کرد: از پل پنجم تا جاده صفی‌آباد مشاور در حال بررسی است و فعالیت آغاز شده و منتظر اعلام نظر در این زمینه هستیم تا برای ساخت این پل اقدام کنیم.

شهردار دزفول عنوان کرد: در تلاش هستیم تا ترافیک موجود در بافت مرکزی شهر را به حداقل برسانیم و به همین دلیل می‌کوشیم تا با طراحی این پل برای تخلیه ترافیک از بافت مرکزی و تاریخی شهر قدمی برداریم. باید فکری برای تخلیه ترافیک از بافت تاریخی کنیم و در همین راستا منتظر ابلاغ طرح جامع شهری هستیم.

کرمی‌نژاد ادامه داد: پس از بررسی دقیق در این زمینه برای تعریض خیابان‌ها و اصلاح مسیرهای ترددی نیز اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به پروژه‌های در حال اجرا از سوی شهرداری گفت: اجرای پروژه استخر بانوان در حال انجام است ولی این پروژه اعتباری 3 میلیارد ریالی نیاز دارد. اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری در دستور کار قرار گرفته است و می‌کوشیم تا برای تسریع در این زمینه از اعتبارات استانی نیز بهره ببریم.

وی به پروژه نیمه تمام بازارچه قدیم شهر دزفول اشاره کرد و افزود: برای تکمیل این پروژه 600 میلیارد ریال اعتبار از طریق اوراق مشارکت اخذ شده است که این پروژه باید با سرعت به پایان برسد.

کرمی‌نژاد در پایان عنوان کرد: مکانیزه کردن جمع‌آوری زباله، بهبود شرایط ترافیکی شهر، سامان‌دهی جمعه بازار و تعیین مکانی برای دستفروشان شهری از اولویت‌های کاری شهرداری است و در این زمینه در حال برنامه ریزی هستیم.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
0
0
با تشکر جناب مهندس کرمی نزاد شهردار محترم خواهشن در مورد ذهکش خروجی فاضلاب مسیر دزفول به شوشتر اندیشه ای بنمایید
:
:
:
آخرین اخبار