تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۶۶۳۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک خبر داد ؛
کشت ذرت در 13 هزار هکتار از اراضی اندیمشک
فرماندار اندیمشک از آماده‌سازی 13 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان برای کشت ذرت در فصل زراعی جاری خبر داد.

حمیدرضا گودرزی امروز اظهار کرد: در سال زراعی گذشته در مجموع 11 هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی در شهرستان به کشت ذرت اختصاص داده شده بود که این رقم امسال به 13 هزار هکتار افزایش یافته است.

وی افزود: در سال گذشته از این مقدار اراضی زیرکشت 77 هزار تن ذرت دانه‌ای و 48 هزار تن ذرت علوفه‌ای برداشت شده بود که با توجه به افزایش میزان اراضی زیرکشت و استقبال کشاورزان پیش‌بینی می‌شود که امسال از این اراضی 88 هزار و 500 تن ذرت دانه‌ای و 90 هزار تن ذرت علوفه‌ای برداشت شود.

فرماندار اندیمشک با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان در سال‌جاری تصریح کرد: در سال‌جاری بیش از 230 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی برای شهرستان تخصیص یافته ضمن اینکه 100 میلیارد ریال نیز از اختیارات نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای رفع کاستی‌ها و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام هزینه می‌گردد.

وی عنوان کرد: مسئولان شهرستان به خوبی با مسائل و دغدغه‌های مردم واقف هستند و برنامه‌ریزی برای حل مشکلات شهرستان به صورت اصولی و با اولویت‌بندی انجام شده و امیدوارم که مردم نیز در این راه خدمتگزاران خود را با همدلی و همکاری یاری دهند.

گودرزی خاطرنشان کرد: توجه ویژه به بخش کشاورزی، مبارزه با مواد مخدر، حل مسائل و مشکلات فرهنگی، رسیدگی بیشتر به مسائل بهداشتی و درمانی از جمله اهداف مهم مسئولان شهرستان در سال‌جاری است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار