تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۶۶۳۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هندبال خوزستان مشکل مالی دارد
رییس هیات هندبال خوزستان گفت: اگر به هر شهرستان بودجه ای اختصاص داده شود و بتوانند یک رده سنی خود را در مسابقات کشوری شرکت دهند، وضعیت مان بسیار بهتر از این که هست، می شود.

مریم چشمه‌سلاطین اظهارکرد: طبق برنامه های داده شده فدراسیون، برنامه های مان را انجام می دهیم، البته تقویم و برنامه فدراسیون کمی تغییر کرده است که بر این اساس در بخش آقایان دیگر لیگ های دسته سه و دو کشور برگزار نمی شوند و فقط لیگ های برتر و دسته یک برگزار می شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خوزستان امسال در لیگ برتر نماینده ای خواهد داشت؟ گفت: در حال حاضر که خبری در این زمینه نیست؛ البته قرار بود که اداره کل ورزش و جوانان استان، حامی مالی‌ای برای ما پیدا کند تا نماینده ای در لیگ برتر کشور داشته باشیم که البته فعلا خبری نیست.

رییس هیات هندبال خوزستان با اشاره به اعلام آمادگی استان برای میزبانی رقابت های قهرمانی نونهالان کشور، عنوان کرد: ما به فدراسیون اعلام آمادگی کرده ایم که می توانیم این مسابقات را شهریورماه میزبانی کنیم ولی باتوجه به این که ایران، شهریورماه میزبان مسابقات جوانان آسیا در تبریز است، ممکن است برنامه های فدراسیون در شهریورماه، تغییر کند اما در هر صورت ما آمادگی مان را جهت میزبانی اعلام کرده ایم.

وی در ادامه درباره این که هیات چه برنامه هایی برای رده سنی پایه استان دارد، گفت: باتوجه به این که لیگ های سه و دو کشور دیگر برگزار نمی شوند، می خواهیم مسابقات رده های سنی مختلف استان را برگزار کنیم تا در نهایت تیم های برتر استان بتوانند در مسابقات رده های سنی نوجوانان و جوانان شهرهای کشور شرکت کنند.

چشمه‎سلاطین با بیان این که هندبال در بیشتر شهرستان های استان فعال است، خاطر نشان کرد: مسابقات استانی را برگزار می کنیم و تیم ها و شهرستان های قهرمان هم مشخص می شوند ولی به دلیل عدم اسپانسر و کمبود بودجه نمی توانند در مسابقات کشوری شرکت کنند که این موضوع برای هیات نیز بد است و می توان گفت این از معضلات ما است.

وی بیان کرد: اگر به هر شهرستان بودجه ای برای فعالیت در این رشته اختصاص داده شود و بتوانند یک رده سنی خود را در مسابقات کشوری شرکت دهند، وضعیت مان بسیار بهتر از این که هست، می شود. به هر حال تمام مشکلات به کمبود بودجه بر می گردد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: هندبال ، خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار