تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۶۶۳۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به دعوت سرمربی تیم ملی ؛
3 فوتبالیست آبادانی به اردوهای جدید تیم‌های ملی دعوت شدند
از سه بازیکن فوتبالیست آبادانی برای شرکت در اردوهای جدید تیم‌های ملی دعوت شد.

«رضا هاشمی» بازیکن این تیم به همراه 28 بازیکن دیگر از سوی «وینگادا» سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران به اردوی آماده‌سازی این تیم فراخوانده شد.

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی باید در روز شنبه 21 تیرماه ضمن حضور در محل آکادمی ملی المپیک خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند، این اردوی سه روزه خواهد بود.

همچنین «بهنام برزای» کاپیتان تیم ملی امید که به همراه هاشمی به اردوی این تیم فراخوانده شده٬ از بازیکنان سابق تیم‌های امید و بزرگسالان صنعت نفت آبادان بوده است. علاوه بر رضا هاشمی٬ «محمد زبیر نیک نفس» و «علی عبدالله‌زاده» بازیکن تیم‌های پایه صنعت نفت نیز به اردوی تدارکاتی قبلی تیم ملی امید دعوت شده بودند.

همچنین «محمدرضا غبیشاوی» و «سجاد شنان طرفی» برای چندمین بار از سوی «حیدر شریفی» سرمربی تیم ملی زیر 14 سال ایران به همراه 23 بازیکن دیگر از تیم‌های سراسر ایران٬ به اردوی تدارکاتی جدید این تیم دعوت شدند.

بازیکنان دعوت شده به تیم ملی نونهالان باید خود را راس ساعت 14 روز چهارشنبه 18 تیرماه به کادر فنی این تیم در محل کمپ تیم‌های ملی معرفی کنند.

در فصل ورزشی جاری بازیکنان مستعد زیادی از تیم‌های پایه موسسه به اردوهای تیم‌های ملی فوتبال دعوت شده‌اند که از جمله آنها می‌توان به بازیکنانی همچون «محمد زبیر نیک نفس»، «علی عبدالله‌زاده»، «محمد دریس»، «رضا هندی‌زاده» و« ماهان ستوده» اشاره کرد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: تیم ملی ، آبادان ، فوتبال
:
:
:
آخرین اخبار