تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۲:۴۱
کد خبر: ۶۶۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توديع و معارفه مديركل زندان‌های خوزستان برگزار شد
علوي: راه زيادي تا رسيدن به ايده‌آل داريم / اگر در شرايطي كه بستر وقوع مفاسد مختلف در جامعه فراهم است، سازمان زندان‌ها يكي از سالم‌ترين سازمان‌هاست، به اين دليل است كه سنگ محك مسئولان زندان‌هاي استان بسيار قوي است/ پوستچي: زندانباني علمي با آموزه‌هاي ديني تقويت مي‌شود
مديركل سابق زندان‌هاي خوزستان گفت: هنوز تا رسيدن به نقطه ايده‌آل راه زيادي پيش رو داريم و در زندان‌هاي استان بايد فضاي مناسب‌تري ايجاد شود.

 به گزارش خوزنیوز به نقل از ایسنا ،سيد ابوالقاسم علوي در مراسم توديع و معارفه مديركل زندان‌هاي خوزستان که در اهواز برگزار شد، اظهار كرد: اگر در شرايطي كه بستر وقوع مفاسد مختلف در جامعه فراهم است، سازمان زندان‌ها يكي از سالم‌ترين سازمان‌هاست، به اين دليل است كه سنگ محك مسئولان زندان‌هاي استان بسيار قوي است.

وي افزود: در حال حاضر بيش از 13 پروژه عمراني در مجموعه زندان‌هاي خوزستان در حال اجراست. زمين مورد نياز براي ساخت زندان بزرگ اهواز هم در اختيار سازمان مسكن و شهرسازي قرار گرفته و بودجه‌اي 6 ميليارد توماني هم به اين پروژه اختصاص يافته است. زمين ‌زندان جديد بهبهان هم در اختيار است و 2 ميليارد تومان اعتبار براي آن پيش‌بيني شده است.

علوي تصريح كرد: زمين مورد نياز براي ساخت زندان شوشتر هم آماده شده و اجراي اين پروژه در دستور كار قرار دارد. ديوار و برجك‌هاي زندان رامهرمز هم ساخته شده و 2 ميليارد و 900 ميليون تومان اعتبار به آن اختصاص يافته است. زمين مورد نياز براي ساخت زندان جديد مسجدسليمان هم آماده است و با همت شركت نفت، اين زندان به زودي ساخته مي‌شود.

مديركل سابق زندان‌هاي خوزستان خاطرنشان كرد: ساخت سه بازداشتگاه در ايذه، سوسنگرد و اهواز هم به تصويب رسيده و براي هر كدام، چهار ميليارد تومان اعتبار اختصاص يافته است. ايجاد ديوار و برجك‌هاي مجتمع حرفه‌آموزي اهواز هم به پايان رسيده و بخشي از اين مجتمع در حال استفاده است.

به گزارش ايسنا، رضا پوستچي، مديركل جديد زندان‌هاي خوزستان هم در اين مراسم اظهار كرد: قصد داريم سلسله مراتب اداري را در اجراي دقيق سياست‌هاي سازماني به صورت كاملا عملي و با تمام جديت اجرايي كنيم.

 وي افزود: زندانباني علمي با آموزه‌هاي ديني تقويت مي‌شود و توجه ويژه به پرسنل در اولويت‌هاي كاري خواهد بود.


























:
:
:
آخرین اخبار