تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۶۶۴۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشگاه آزاد اندیمشک خبر داد ؛
برگزاری30جلسه حلقه‌صالحین ویژه دانشجویان اندیمشکی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک از برگزاری 30 جلسه حلقه شجره طیبه صالحین با شرکت دانشجویان خواهر و برادر بسیجی در این دانشگاه خبر داد.

سیدرضا موسوی‌نیا امروز اظهار کرد: تاکنون بیش از 30 جلسه شجره طیبه صالحین در این دانشگاه برگزار شده و مطمئنا برگزاری این جلسات در محیط دانشگاه باعث ایجاد همفکری، همدلی، تحول فرهنگی و عقیدتی در بین دانشجویان و همچنین کارکنان می‌شود.

وی افزود: برپایی این حلقه‌ها علاوه بر تقویت معرفت فردی و دینی موجب تحول علمی در کشور و بالا بردن سطح فرهنگی دانشگاه و دانشجویان به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار در جامعه می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک اضافه کرد: باید تلاش کرد تا در حوزه‌های مختلف علمی عقاید و ایده‌های اسلامی رشد یابند تا ژرف اندیشی معارف دینی و ایمان اسلامی در جامعه علمی کشور تدوین شده و رشد پیدا کند.

موسوی‌نیا با اشاره به اینکه بصیرت افزایی و معرفت دینی در جامعه علمی از اهمیت فراوانی برخوردار است تصریح کرد: جلسات حلقه شجره طیبه صالحین در زمینه‌های مختلف دینی، علمی، فرهنگی و اجتماعی به صورت جداگانه ویژه برادران و خواهران بسیجی و همچنین کارکنان به صورت منظم در این دانشگاه برگزار می‌گردد.

در دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک بیش از 6 هزار دانشجو در 27 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کار‌شناسی مشغول به تحصیل هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار