تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۶۶۵۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه خرمشهر:
مذاکرات‌هسته‌ای‌ارتباطی‌به‌مشکلات‌اقتصادی‌ندارد
امام جمعه خرمشهر گفت: مذاکرات هسته‌ای هیچ ارتباطی به مشکلات اقتصادی ندارد.

سید نبی موسوی امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته به سخنان رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود عنوان کردند که تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشور تمام تلاش خود را کرده است.

وی اظهار کرد: برخی روند این مذاکرات را به مشکلات اقتصادی ربط می‌دهند در صورتی که مشکلات اقتصادی ارتباطی با مذاکرات ندارد.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه عدم تحقق وعده‌های طرف مقابل، مذاکرات هسته‌ای ایران را زیر سوال برده است، ادامه داد: در این مدت که از آغاز مذاکرات هسته‌ای می‌گذرد طرف مقابل مذاکره کننده به وعده‌های خود مبنی بر پرداخت مطالبات ایران عمل نکرده است.

وی با اشاره به نیاز کشور برای غنی‌سازی و استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای گفت: ایران اسلامی به 190 هزار سانتریفیوژ احتیاج دارد و تا دو سال آینده باید این نیاز کشور را تامین کنیم.

موسوی ادامه داد: دست از تلاش بر نخواهیم داشت و ایران اسلامی هرگز فریب یاوه گویان را نمی‌خورد و کوتاه نخواهد آمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتقاد وضعیت حجاب در جامعه پرداخت و تصریح کرد: بدحجابی در بنیاد خانواده رسوخ کرده و آن را سست می‌کند.

امام جمعه خرمشهر، مسئولان جامعه را مورد خطاب قرار داد و عنوان کرد: وقت آن است که مسئولان فرهنگی جامعه از خواب بیدار شوند و تمام مسئولان برای شناخت عوامل موثر بر سیر نزولی بدحجابی تلاش کنند.

وی به جمع آوری کمک‌های نقدی برای ساخت عتبات عالیات تاکید کرد و افزود: مردم خوزستان باید به کمک برای ترمیم و ساخت عتبات عالیات توجه بیشتری کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار