تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۶۶۵۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار شد ؛
نمایشگاه کتاب «ضیافت نور» در اهواز
سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز از برگزاری نمایشگاه ضیافت نور در شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

منصور کوهی رستمی امروز اظهار کرد: نمایشگاه کتاب «ضیافت نور» در کتابخانه عمومی کوثر شهرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

وی گفت: این نمایشگاه در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار شده است که کتب عمومی این نمایشگاه شامل کتاب‌های عمومی علمی، تاریخ، جغرافیا، کمک درسی و دین و ... است و یک بخش تخصصی نیز برای ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده که منابع مرتبط با این ماه و مناسبت‌های این ماه مانند شهادت حضرت علی(ع)، شب قدر و... در این قسمت نمایشگاه یافت می‌شود.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز تصریح کرد: در این نمایشگاه آثار ارزشمندی در مورد ماه مبارک رمضان) و نیز مناسبت‌های این ماه همراه با چکیده‌ای از بعضی از آثار بوده که از جمله آثار ارائه شده در این نمایشگاه کتب مختلف دینی از جمله قرآن، مفاتیح الجنان، نهج البلاغه و چندین کتاب دیگر در مورد ماه مبارک و مناسبت‌های این ماه و نیز آثاری در مورد امام علی(ع) است.

وی افزود: این نمایشگاه  به مدت یک ماه از آغاز ماه مبارک رمضان تا پایان ماه مبارک رمضان در کتابخانه عمومی کوثر دایر است و عموم می‌توانند همه روزه در ساعات کاری کتابخانه از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

کوهی رستمی در ادامه تاکید کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد فضای مناسب فرهنگی، احیا و شناساندن آثار پر برکت ماه مبارک رمضان، معرفی خصایل و فضایل حضرت علی (ع) و فرزند بزرگوار ایشان، حضرت امام حسن(ع) به علاقمندان کتاب و کتابخوانی است.
:
:
:
آخرین اخبار