تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۶۵۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حویزاوی خبر داد:
آغاز طرح پیاده‌رو گذاری پارک مقاومت خرمشهر
 شهردار خرمشهر از لوله گذاری طرح آب خام فضای سبزاین شهر که طی چند سال گذشته عملیات آن آغاز ولی به اتمام نرسیده بود، خبر داد.

محمد حویزاوی عنوان کرد: لوله گذاری و اتصالات طرح آب خام فضای سبز در مناطقی از شهر خرمشهر آغاز شده و مقرر است بلافاصله انشعابات آن متصل شود.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح بتوان در راه بهبود کیفیت و همچنین در راستای افزایش سرانه فضای سبز گام برداشت.

شهردار خرمشهر در بخشی دیگر از گفتگو به طرح پیاده رو گذاری در شهر اشاره کرد و گفت: هم اکنون پروژه اجرای طرح پیاده رو گذاری پارک مقاومت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال آغاز شده است.

حویزاوی افزود: اجرای این طرح یکی از ضروریات در پارک مقاومت بوده ضمن اینکه بهسازی و کفپوش گذاری برخی دیگر از پارک های شهر طی تشریفات قانونی در دست اقدام است.

وی در بخش پایانی گفتگو به ادامه طرح تعویض جداول فرسوده در خرمشهر نیز اشاره کرد و افزود: در ادامه طرح تعویض جداول فرسوده در خرمشهر که بدلیل استمرار استفاده عملا از حیز انتفاع خارج و از سوی دیگر قابلیت استفاده اینگونه جداول نیز از بین رفته لذا جداول برخی خیابانها در حال تعویض است.

شهردار خرمشهر تصریح کرد: تمامی جداول کنار پل آزادی خرمشهر تعویض شده و این طرح مقرر است بر اساس اولویت و برنامه زمان بندی شده در دیگر بلوارهای شهر نیز اجرا شود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار