تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۶۶۵۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:
ساحل پارک داریون شوشتر سامان‌دهی شد
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: ساحل رودخانه کارون در پارک داریون این شهرستان با آسفالت معابر سامان‌دهی شد.

حسین پنبه‌دانه‌پور پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه عمرانی پارک ساحلی داریون شوشتر اظهار کرد: اصلی‌ترین مشکل مردم شوشتر در استفاده از ساحل رودخانه نبود مسیر تردد و خاکی بودن این محور بود که این جاده با همت شورای اسلامی شهر شوشتر آسفالت شد.

وی با اشاره به مشخصات فنی این پروژه گفت: در اجرای این پروژه بیش از 260 تن آسفالت استفاده شده است و این پروژه در مدت 48 ساعت اجرا شد.

وی با اشاره به محل تامین اعتبار این پروژه تاکید کرد: این پروژه اعتبار مورد نیاز خود را از اعتبارات جاری شهرداری دریافت کرده است و اعتبارات تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه این مسیر تا حد زیادی مشکلات مردم را برای تفریح در ساحل رودخانه حل کرده است، خاطر نشان کرد: مسیر دسترسی به پیست قایقرانی، گردشگری آبی و بخش ساحلی رودخانه با اجرای این پروژه تامین شد و تا حد زیادی مشکلات مردم در این منطقه برطرف شده است.

پنبه‌دانه‌پور خاطر نشان کرد: مردم برای اجرای این پروژه درخواست‌های زیادی به شورای اسلامی شهر داشته‌اند که پس از بررسی و تصویب شورای اسلامی شهر توسط شهرداری اجرا شد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: اجرای این پروژه در کنار ساحل رودخانه کارون در شاخه شطیط انجام شده است و قطعا باعث رضایت مردم خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار